افشاگری تازه درباره 40 هزار دلار جنجالی/پول را مدیربرنامه های ریوالدو از استقلال گرفت نه خودش!



اخبار,اخبار ورزشی,ریوالدو

منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال می گوید باشگاه اشتباه بزرگی هنگام پرداخت پول ریوالدو انجام داد.

پرونده پول ناپدید شده استقلال در قرارداد ریوالدو، کم کم به نتیجه می رسد. مسئولان پیگیر هستند و بی شک باید هواداران هم در جریان قرار بگیرند.

 

داستان در چند روز گذشته بارها مرور شده و همه می دانند چه اتفاقی افتاده است. ریوالدو چندی پیش 30 درصد از قراردادش را که 80 هزار دلار بود از استقلال دریافت کرد اما وقتی پای فسخ قرارداد نشست گفت: «من تنها 30 هزار دلار گرفته ام و 10 هزار دلار هم به مدیر برنامه هایم در برزیل رسیده است.»

 

پس از این ادعای ریوالدو که هنوز رویش تاکید دارد، پرونده جنجالی این قرارداد به رسانه ها کشیده شد. اینکه چه بلایی سر 40 هزار دلار دیگر آمده است.

 

استقلالی ها در این مدت هر چه تلاش کردند و به نتیجه ای نرسیدند. مدیر برنامه های ایران ریوالدو می گوید پول را او گرفته اما این بازیکن برزیلی اصرار دارد که پول کامل را دریافت نکرده است. افشارزاده مدیرعامل استقلال دیروز به خبرورزشی گفت باید تکلیف این پول ناپدید شده را روشن کنند.

 

او خبر داد که حراست وزارت ورزش هم پرونده را به دست گرفته و کمک می کند تا در این زمینه به نتیجه نهایی برسند. پس از گزارش های اخیر، رسانه های دیگر هم حساس شدند و این روزها بحث درباره مبلغ ناپدید شده زیاد است.


در لابلای جملات مسئولان استقلال که مدام تکرار می کردند «نمی دانند و معلوم نیست پول به چه کسی رسیده»، منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال حرفی می زند که می تواند ابعاد تازه ای از این پرونده را باز کند. مدیر فنی استقلال ابتدا به خبرآنلاین می گوید: «من نمی دانم و از آقای جویباری بپرسید.»

 

پس از اصرار خبرنگار ما، حرف های مهمی به زبان می آورد: «اشتباهی در این ماجرا رخ داده که کار اسپانسر ما بوده است. همیشه رسم این است که پول را به بازیکن می دهند و از او امضا می گیرند ولی اسپانسر پول را به ریوالدو نداده بلکه به مدیر برنامه های این بازیکن داده است!»


پورحیدری ادامه می دهد: «در حالی که مقداری از پول را باید به مدیر برنامه می داده است.» مدیر فنی استقلال در پاسخ به این سوال که یعنی پول را امیر مظلومی گرفته است، جواب می دهد: «من اسم بلد نیستم.

 

نمی دانم اسم مدیر برنامه ریوالدو چیست. من نمی دانم. ولی مدیر برنامه های این بازیکن به باشگاه رفته و پول را گرفته است در حالی که خود ریوالدو باید به باشگاه می رفت، پول را دریافت می کرد و امضا هم می داد.»

 

او ادامه می دهد: «این روش غلطی است. راه غلطی است و حرفه ای نیست. وقتی کار را بلد نباشند، چنین اتفاقاتی می افتد.»


اما همه جای این همکاری پر ابهام است. ریوالدو بازیکن استقلال بود و می دانست همسرش باردار است ولی به ناگهان اعلام کرد همسرش به ایران نمی آید و می خواهد فسخ کند و برود.

 

چنین چیزی در فوتبال حرفه ای دنیا امکانپذیر نیست و در همه جای دنیا باشگاه بلایی سر بازیکن می آورد که ضرر زیادی کند.

 

استقلالی ها اما خیلی راحت با پیشنهاد فسخ قرارداد این بازیکن موافقت کردند. پورحیدری در این باره می گوید: «اینطورها که می گوئید نیست.

 

باشگاه تشخیص داد که ریوالدو دل به کار نمی دهد و باید برود. به هر حال نگه داشتن او برای ما هزینه داشت. باید برایش خرج می کردیم و خانه هم می گرفتیم.»


آنچه پیداست، 40 هزار دلار ناپدید شده و با کدهایی که پورحیدری می دهد، راه جلوی باشگاه قرار می گیرد. افکار عمومی و رسانه ها هم منتظر شفاف سازی باشگاه هستند تا بدانند دقیقا چه بلایی سر پول آمده است.

 

این تنها موردی است که می تواند نشان دهد در پشت پرده قرارداد بازیکنان خارجی چه می گذرد و آیا پول هایی که باشگاهها پرداخت می کنند، تمام و کمال به جیب بازیکنان می رود یا نه.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------