معاون بانوان رییس جمهور: نه آبی ام، نه قرمز/ به عنوان یک عضو کابینه، نمی توانم بگویم از وزارت ورزش ناراضی ام!



اخبار,اخبار ورزشی,لالو محمد اقبال

«لالو محمد اقبال» مسئول وزارت خارجه اندونزی گفت: مسئولان عربستان تا دوشنبه شب هیچ اطلاعاتی درباره قربانیان به دیپلماتهای اندونزیایی ندادند.

ورزش بانوان و توجه به مسائل آن یکی از دغدغه امروز حداقل نیمی از جامعه جوانبه شمار می رود.

 

در طول ماه های گذشته بارها پیرامون حل مشکل حضور بانوان در ورزشگاه ها بحث شد و موافقان و مخالفان نظرات خود را با ابزار مختلف ابراز داشتند. حالا مدتی است که این سوژه مسکوت مانده است.

 

فرصتی دست داد تا در این خصوص و یکی، دو موضوع دیگر با معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده مصاحبه ای انجام دهیم که خانم شهیندخت مولاوردی نیز به سوالات مطرح شده خبرنگار ورزشی تابناک پاسخ داد. گفت و گوی ما با معاون رئیس جمهور از نظرتان می گذرد:

 شما شخصا در مراسم بهترین های لیگ حاضر شدید و جایزه خانم های فوتبالیست را اهدا کردید. بالاخره موضوع حضور بانوان تماشاچی در ورزشگاه ها به کجا کشید؟
یرای این موضوع در زمان خاص خودش وقت زیادی صرف شد، ضمن اینکه اکنون نیز موضوع در نهادهای مربوطه بررسی می شود و ما نمی خواهیم فعلا در این مقطع دوباره به این موضوع ورود کنیم که بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها در جای خودش در حال بررسی است.

آیا شما که علاقه خاصی هم به سوژه های ورزشی نشان داده اید، از عملکرد وزارت ورزش و جوانان راضی هستید؟
من به عنوان عضوی از بدنه دولت که نمی توانم بگویم از عملکرد مسئولان وزارت ورزش راضی نیستم! چون ما معاون ورزش بانوان هم داریم.

 

در حوزه ورزش قهرمانی هم کارهای بزرگی انجام شده است ما هم تلاش می کنیم ورزش همگانی در بین زنان توسعه یابد به ویژه به ورزش زنان شاغل کمک کنیم و بهره هم ببریم.

 

بحثی که ما در وزارت ورزش و جوانان داریم این است که مسائل جوانان تحت الشعاع ورزش قرار گرفته است. در ورزش بانوان هم ورزش بانوان تحت الشعاع ورزش و بطور کلی تربیت بدنی واقع شده است.

آیا شما طرفدار تیم یا رنگ خاصی هستید!؟
من نه استقلالی ام و نه پرسپولیسی! من فقط طرفدار تیم ملی هستم.

از رشته های ورزشی به چه رشته ای علاقه دارید؟
خودم به رشته والیبال علاقه دارم.

خودتان چرا برای حضور در ورزشگاه ها اقدام نمی کنید؟
یعنی به خارج سفر کنم؟

منظورمان این است چرا هنگامی که تیم ملی والیبال با حریفان خارجی مسابقه دارد، به ورزشگاه آزادی نمی روید؟
ان شاءالله باید برنامه ریزی کنم و اگر فرصت پیش بیاید به سالن آزادی می روم. ضمن اینکه فکر نمی کنم برای ما حضور در سالن آزادی منعی داشته باشد.

اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------