بن‌بست مالی آبی‌ها با سبک‌دست!



اخبار,اخبار ورزشی,استقلال

با صحبت‌هایی که امروز سرپرست باشگاه استقلال در جمع بازیکنان داشته کاملا مشخص است به زودی این باشگاه صاحب اسپانسر جدید می‌شود.»

مدتی است که زمزمه هایی مبنی بر تغییر اسپانسر استقلال به گوش می رسید و به تازگی هم مطرح شده بود که قرار است با انتخاب اسپانسر پرسپولیس حامی مالی استقلال هم تغییر کند و با ورود وزارت ورزش به این مسئله دو باشگاه صاحب یک اسپانسر شوند.

 

البته به طور قطع دو باشگاه همزمان نمی توانند از یک منبع مالی تغذیه شوند اما به نظر می رسد قرار است دو شرکت مورد تایید وزارت ورزش به زودی حمایت مالی دو باشگاه را به عهده بگیرند.

حضور امروز بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در تمرین امروز استقلال و صحبت هایی که او در جمع بازیکنان داشته خود گواه این است که به زودی نظام اقتصادی باشگاه استقلال دچار تحولاتی می شود.

افشارزاده امروز اعلام کرده که به زودی حامی مالی جدید استقلال معرفی می شود.

افشارزاده از حامی مالی صحبت می کند که دو هفته ای است در خبرها زمزمه تزریق 25 میلیارد تومانی این اسپانسر شنیده می شود اما تاکنون نه باشگاه استقلال و نه وزارت ورزش این اخبار را به طور رسمی تایید نکرده اند.

ظاهرا قرار است تا یک شنبه هفته آینده هم مبلغ 800 میلیون تومان به حساب باشگاه استقلال واریز شود و به زودی هم در اولین گام حامی مالی جدید 15 میلیارد تومان به باشگاه استقلال تزریق کند.

باید دید آیا این وعده ها تحقق پیدا می کند یا خیر اما کاملا مشهود است که باشگاه استقلال و شاهرخ سبک دست اسپانسری که بعد از شروع فصل به جمع آبی ها اضافه شد چندان موازی هم حرکت نکرده اند و به همین دلیل است که وزارت ورزش بار دیگر برای بهبود شرایط مالی این باشگاه وارد عمل شده است.

باید دید در روزهای آینده چنین مسئله ای تحقق پیدا می کند و استقلال صاحب اسپانسر جدید می شود یا خیر.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------