آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

بغض بانوی جودوکار ترکید؛ "گناهم چیست؟"



اخبار,اخبار ورزشی,الهام بهرامی

بانوی ملی‎پوش سابق وزن 48- کیلوگرم تیم ملی جودوی جوانان معتقد است دست‎هایی در کار است که وی به پیکارهای قهرمانی آسیا اعزام نشود.

الهام بهرامی در منطقه لرستان، با اشاره به اینکه در اردوی تیم ملی جوانان برای شرکت در بازی‎های قهرمانی آسیا حضور ندارد، اظهار کرد: ابتدا به اردو دعوت شدم و اسمم در لیست بود اما روز بعد نامم را حذف کردند و خانم میری نایب‎رئیس فدراسیون گفت که دعوت نشده‎ام.

وی با بیان اینکه سال گذشته بهترین بازیکن لیگ شدم و حتی این خبر را اعلام کردند اما نمی‎دانم چرا حکم را به جودوکار دیگری دادند! ادامه داد: با تیم مقاومت تهران قهرمان لیگ برتر جودو شدم و امسال عنوان نخست وزن 48- پیکارهای جوانان قهرمانی کشور را کسب کردم و با این حال به تیم ملی دعوت نشدم و الان نمی‎دانم به چه کسی پناه ببرم.

بهرامی با بیان اینکه پدر و مادرم به تهران رفته و با خانم میری صحبت کرده‎اند، افزود: نایب‎رئیس فدراسیون گفته که شما حق ندارید به فدراسیون بروید اما به آقای رستگار رئیس فدراسیون این موضوع را گفتم و قرار شد تا 5 روز به بنده پاسخ دهند اما هنوز چیزی نگفته‎اند.

این بانوی لرستانی که اشک از چشمانش سرازیر شده بود، در ادامه گفت: به امید اینکه بازهم به تیم ملی دعوت می‎شوم و در پیکارهای جوانان آسیا شرکت می‎کنم، 3 ماه است که مرتب تمرین‎ها را ادامه می‎دهم و امیدوارم به حقم برسم. نمی‎دانم جرمم چیست و فقط می‎خواهم این را بدانم به چه جرمی نباید در تیم ملی باشم و گناهم چیست؟!

وی خاطرنشان کرد: 2 بار در رقابت‎های جوانان آسیا شرکت کرده‎ام، بار نخست در کشور چین و چون که اولین حضورم در آسیا بود، مقامی به‎دست نیاوردم و بار دوم در هنگ‎کنگ که ششم شدم.

بهرامی در پایان گفت: پیکار‎های قهرمانی آسیا از اواسط مهرماه در کشور تایلند شروع خواهد شد.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------