طلب 6ماهه یا مشکل‌خانوادگی کی‌روش؟



اخبار,اخبار ورزشی,کیروش

مرخصی کی روش برای سه هفته دیگر تمدید شد تا بازهم داستان مرخصی‌های سرمربی تیم ملی کشورمان ادامه پیدا کند. کی روش پس از تساوی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 آسیا راهی مرخصی شد. قرار بود مرخصی وی که از 29 خرداد آغاز شده 10 روز به طول بینجامد ولی عدم بازگشت او به ایران با حاشیه هایی همراه شد.

تهدید کی روش
روزنامه خبر ورزشی در شماره روز پنجشنبه خود خبر داده که کارلوس کی روش تهدید کرده در صورت عدم دریافت مطالباتش به ایران برنمی‌گردد. به گزارش کاپ،بر این اساس،کی روش گفته اگر فدراسیون فوتبال مبلغ 700 هزار دلار را به او نپردازد،کی روش به ایران بازنمی گردد. خبر ورزشی از این تهدید،به عنوان یک تهدید جدی یاد کرده است.روزنامه خبر ورزشی از حامیان کی روش است و احتمالا بعد از گفت‌وگو با سرمربی
تیم ملی از عدم حضور او در ایران بدلیل به تعویق افتادن مطالباتش سخن به میان آورده است. 


 برنامه ها به هم ریخته
چند روز قبل تسنیم نوشت: دستمزد کارلوس کی‌روش 6 ماه است که پرداخت نشده است. سرمربی تیم ملی نیز از این موضوع تا حدود زیادی ناراحتی دارد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال برای پرداخت حق و حقوق او دوباره دچار مشکل شده است اما نه ناراحتی کی‌روش و نه عدم پرداخت دستمزدش عاملی نیست که باعث به تعویق افتادن بازگشت او شود.

 

سرمربی تیم ملی در صدد است پس از پایان مرخصی خود به ایران بیاید و این موضوع نیز باید با هماهنگی فدراسیون فوتبال رخ بدهد، البته مشکل به وجود آمده نیز به دلیل لغو سفر کارلوس کی‌روش و افشین پیروانی به روسیه است. سفری که قرار بود سرمربی و مدیر تیم ملی با توجه به گردهمایی مربوط به جام جهانی 2018 روسیه انجام دهند و با لغو این سفر برنامه‌های کی‌روش نیز به هم ریخته است. حالا با توجه به این تغییر برنامه فدراسیون فوتبال باید هماهنگی‌های لازم را با کی‌روش انجام دهد تا تاریخ جدید بازگشت او مشخص شود.


 مشکل خانوادگی ؟
علی کفاشیان روز گذشته بعد از جلسه با هیات رئیسه سازمان لیگ از موضوعات مختلفی صحبت کرد و در مورد مرخصی 10‌روزه کی‌روش که طولانی شده است گفت: مرخصی کی‌روش با تفاهم فدراسیون است و ایشان مشکلاتی برایش پیش آمد و باتوجه به اینکه لیگ نداریم و ایشان هم مشکلاتی برایش پیش آمد اجازه دادیم که همچنان در مرخصی باشد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بحث مرخصی کی‌روش را هفته گذشته مطرح کرد و گفت مشکلی ندارد گفت: من نگفتم مشکلی نیست بلکه گفتم برای کی‌روش مشکل خانوادگی پیش آمده. خودش بعدا این مشکل را می‌گوید. به ما گفته‌اند که نگویید. مشکل غم‌انگیزی هم بود به همین دلیل مرخصی کی‌روش تمدید شد و ایشان اصلا در مورد پول هم صحبت نکرد و حقوق کی‌روش به موقع پرداخت می‌شود.

پاخبار ورزشی - روزنامه آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------