اسدی: پیشنهادات ایران مورد قبول AFC قرار گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا اسدی

پس از برگزاری نشست صبح امروز کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون مذاکرات صورت گرفته در این نشست را تشریح کرد.

علیرضا اسدی در این باره گفت: طی دو روز گذشته بحث های فشرده و متعددی با مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته مسابقات انجام دادیم و به ادعاهای مطرح شده توسط عربستان و امارات پاسخ دادیم.

اسدی گفت: در واقع بحث اساسی ما عدم دخالت مسائل سیاسی در فوتبال آسیا و جهان بود و با تکیه بر کلیه دیدگاه‌های موجود و نظراتی که توسط کشورهای مقابل مطرح می شد، بحث های خود را مطرح و اعلام کردیم، همانطور که همه بر آن اذعان دارند ایران کشور امنی است و توانایی تامین امنیت و برگزاری مسابقات را به راحتی دارد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: شب گذشته و پس از برگزاری نشست روز نخست پیشنهاد جدید خود را که در هیچکدام از نامه ها و دستور جلسات AFC وجود نداشت را ارائه کردیم و از صبح امروز نیز به منظور بررسی های بیشتر در خصوص موضوعات مطروحه، وارد نشست شدیم و با تکیه بر موضوعات پیشین، پیشنهاد جدید ما که شب گذشته (یکشنبه) ارائه شده بود در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار دادیم که مورد پذیرش اعضای جلسه قرار گرفت و مقرر شد طی بررسی‌های بیشتر توسط مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا، ارائه شود.

اسدی گفت: پس از ارائه پیشنهاد ما مقرر شد در رده تیم های ملی و بازی های رسمی همه تیم ها مانند گذشته رفتار شده و همه کشورها با حفظ حق میزبانی مسابقات خود را برگزار کنند. ضمن اینکه ادعا و درخواست کشور امارات مبنی بر برگزاری بازیهای باشگاهی و ملی آن در کشوری بی طرف رد و قرار شد حق میزبانی برای تیم های ملی و باشگاهای دو کشور محفوظ بماند.

او گفت: ضمن اینکه برنامه بازیهای باشگاهی دو ایران و عربستان تغییر کرد و مسابقات چهار گروهی که نمایندگان ایران و عربستان سعودی در آن حضور دارند اصلاح شد تا زمان کافی برای انجام ارزیابی‌های لازم در خصوص شرایط میزبانی نمایندگان دو کشور فراهم شود و پس از آن در خصوص نحوه برگزاری مسابقات تصمیم گیری خواهد شد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------