پاسخ تند دبیر انجمن قندوشکر به مایلی‌کهن!



اخبار,اخبار ورزشی,قندوشکر

دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر نسبت به حرف‌های دیروز محمد مایلی‌کهن واکنش نشان داد. مایلی‌کهن در مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی گفت: متاسفانه در فوتبال، امثال من به عنوان یک فوتبالی باید در کارخانه قند و شکر کار کنند اما افرادی که تخصصی ندارند در ورزش حضور می‌یابند و ادعای بزرگی کرده و نظر هم می‌دهند.

بهمن دانایی دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم نه تنها من به عنوان دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر بلکه همه مردم به فوتبال علاقه‌مند هستیم.

 

اتفاقا مردم فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و می‌دانند که چه افرادی باعث شده‌اند فوتبال ما همیشه درگیر مسایل حاشیه‌ای باشد.

وی ادامه داد: برخی افراد با اظهارنظرها و رفتارهای عجیبشان بارها فوتبال ما را تضعیف کرده‌اند. اینها موانع اصلی پیشرفت و توسعه فوتبال ما هستند.

 

افرادی که هنوز با ذهنیت‌های سنتی می‌خواهند فوتبال مدرن را اداره کنند و چون سواد فوتبال مدرن را ندارند خواسته یا ناخواسته با همه وارد دعوا می‌شوند.

 

به همه توهین می‌کنند و نمی‌خواهند بپذیرند که طرز فکرشان علی‌اصغری است. شما همین تیم امید و همین بازیکنان را فراموش نکنید و ببینید که کی‌روش به عنوان یک مربی باشخصیت و حرفه‌ای در آینده چه استفاده به‌جایی از این بازیکنان خواهد کرد.

اما این همه واکنش دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر به حرف‌های دیروز مایلی‌کهن نبود.

 

دانایی تاکید کرد: تیم ملی امید ما بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار داشت. آقای مایلی‌کهن و دوستانشان با این تیم چه کردند؟ چه گلی به سر فوتبال این مملکت زدند که حالا با ادبیاتی که همه از ایشان سراغ داریم می‌خواهند در کارخانه قند و شکر کار کنند؟ حتی اگر مثال هم زده باشند این مثال به همه ما برمی‌خورد.

 

چون اتفاقا اینجا یک جای بسیار تخصصی است و افراد رانده‌شده از جاهای دیگر قرار نیست در کارخانه قند و شکر کار کنند.

وی ادامه داد: مایلی‌کهن سال‌ها مدعی این است که هیچ کس بیشتر از او فوتبال را نمی‌فهمد و ورزش را نمی‌شناسد.

 

اگر به زبان نیاورده باشد که اتفاقا به زبان هم آورده‌ است، دست کم عملکرد و واکنش‌هایشان نشان داده که چقدر در حوزه فوتبال خود را متخصص می‌دانند.

 

سوال من این است که ایشان در حوزه تخصصی خودش چقدر مفید بوده که حالا می‌خواهد به کارخانه‌ای بیاید که اگر بیش از فوتبال فضایش تخصصی نباشد، کمتر نیست.

دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر در پایان گفت: آقای مایلی‌کهن قطعا در پایین‌ترین سطح کاری در کارخانه قند و شکر هم جایی ندارد و من برای این حرفم دلیل دارم. ببینید، چغندر یک ماده زنده است.

 

اگر برنامه‌ریزی درستی برای همین چغندر نداشته باشیم این ماده فاسد می‌شود و نمی‌توانیم از مشتقات آن استفاده کنیم. این مثال را زدم تا بگویم صنعت قند بسیار تخصصی است و جایی برای آدم‌های غیرمتخصص ندارد.

 

آقای مایلی‌کهن هم کارنامه‌اش در بخش برنامه‌ریزی مشخص است. همین افراد فوتبال ما را به قهقرا برده‌اند و حالا به طور حتم ما در کارخانه قند و شکر قصد نداریم که در حق خودمان اجحاف کنیم. بنابراین باید به ایشان عرض کنم که اظهارنظرشان بی‌مورد و غیر منطقی بود.

اخبار ورزشی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------