اظهارات مظلومی پس از تساوی با ذوب‌آهن



اخبار,اخبار ورزشی,مظلومی

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش با ذوب آهن به تاثیر منفی تعطیلات بر عملکرد فنی آبی پوشان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می کردیم که در شروع مجدد لیگ برتر دچار افت شویم که درست هم بود.

به گزارش مهر، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ذوب آهن در مورد این دیدار گفت: به تیم ذوب آهن و یحیی گل محمدی خسته نباشید می گویم به خاطر این بازی خوب که ارائه دادند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پیش بینی می کردیم که دور بودن از مسابقات باعث شود تیم ما کیفیت بالایی نداشته باشد و شاداب هم نباشد. دیدید که پیش بینی ما درست بود و تیم ما نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه اول خیلی بد بودیم و چیزی که باید انجام می دادیم را نتوانستیم به نمایش بگذاریم. اما در نیمه دوم برنامه های ذوب آهن را خنثی کردیم. موقعیت هایی هم داشتیم اما متاسفانه به گل دست پیدا نکردیم.

مظلومی افزود: از ذوب آهن و استقلال انتظار می رود که نمایش بهتری داشته باشند اما وقتی مسابقات تعطیل می شود بعد از آن تیم ها شادابی لازم را ندارند. ما به اصفهان رفته بودیم که سه امتیاز را بگیریم اما ذوب آهن خوب بازی کرد و اجازه نداد برنامه هایی که داشتیم را پیاده کنیم.

وی در مورد عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: در نیمه اول بازیکنانم خوب نبودند و تیم ذوب آهن اجازه نداد برنامه هایمان را اجرا کنیم اما در نیمه دوم با صحبت هایی که در رختکن کردیم این برنامه ها خنثی شد. توانایی بازیکنان ما بیشتر از این است. با این حال قطعا در هفته های آینده بهتر از این خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد آینده تیمش در رقابتهای لیگ برتر گفت: ان شالله صددرصد به این روند ادامه خواهیم داد و فاصله امتیازات را با تیم های دیگر بیشتر خواهیم کرد.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------