گل‌محمدی:استقلال به امتیازی که می‌خواست رسید/از بازیکنان ذخیره گلایه دارم



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:از نتیجه ناراحتم چون نتیجه چیزی نبود که برایش تلاش کردیم.

به گزارش فارس،یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال در مورد تساوی بدون گل تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت:‌ بازی خوبی انجام دادیم از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. موقعیت خوبی داشتیم. از نتیجه ناراحتم. نتیجه چیزی نبود که برایش تلاش کردیم.

 

ناراحتم چون تلاش بچه‌ها و انرژی‌ زیادی که گذاشتند منجر به پیروزی نشد. تحت فشار بازی کردیم از کناره‌ و عمق حریف موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم استقلال محترم است. انها در ضد حمله خوب کار می‌کردند اما ما باید از موقعیتی که به دست می‌آوردیم استفاده می‌کردیم.

وی افزود: در جایی که ما باید ضربه آخر را به خوبی می‌زدیم نتوانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم. شاید این مسئله به خاطر دوری بازیکنان از مسابقات بود. به هر حال بازیکنان تلاش زیادی کردند ولی از نتیجه راضی نیستند.

گل‌محمدی در مورد عملکرد بازیکنان ذخیره اظهار داشت: بازیکنانی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد بازی شدند تلاش زیادی نکردند. از آنها گله دارم. بازیکن جانشین باید انرژی مضاعفی بگذارد و روند بازی را تغییر دهد.

 

متاسفانه بازیکنان ما امروز این ویژگی را نداشتند. این فرصت‌هایی که به دست می‌آید ممکن است در دیدارهای آینده در اختیارشان قرار نگیرد و باید بیشتر دقت کنند. به هر حال استقلال به امتیازی که می‌خواست در بازی امروز دست پیدا کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر تصریح کرد: از مسئولان چمن ورزشگاه تشکر می‌کنم. آنها در یکی دو ماه اخیر خیلی زحمت کشیدند و کیفیت چمن خیلی خوب بود.

 

امیدوارم در بازی‌های آینده این کیفیت وجود داشته باشد و ما بتوانیم این عملکرد خوب را داشته باشیم ولی در ضربات آخر بیشتر دقت کنیم تا حسرت این امتیازهایی که از دست می‌رود را در دیدارهای آینده نخوریم.

وی در مورد اینکه از چندوقت دیگر بازی‌های آسیایی شروع می‌شود و آیا تیمش با مشکل بدنی روبرو نخواهد شد اظهار داشت: ما ما دو تیم خوب داریم.

 

بچه‌های ما که بازی نمی‌کنند و در لیست 18 نفره نیستند یا اینکه روی نیمکت حضور دارند از بازیکنان اصلی کیفیت پایین‌تری ندارند. ما نگرانی زیادی نداریم و با تمرینات خوبی که در نیم‌فصل داشتیم شرایطمان بهتر شده است.

 

خدا به ما کمک می‌کند و بچه‌ها هم با زندگی حرفه‌ای‌تر در این مقطع موفق‌تر عمل خواهند کرد. اگر بازیکنان مثل مهره‌های متوسط فکر کنند نمی‌ توانند موفق شوند. نوع استراحت، تغذیه و آمادگی ذهنی روی عملکرد بازیکنان اثر می گذارد و اگر این مسائل رعایت شود می‌تواند به ما در آن مقطع کمک کند.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با عملکرد هاشم بیک‌زاده گفت: بیک‌زاده خوب بود. او بعد از مدت ها و پشت سر گذاشتن مصدومیت بازی می‌کرد و این مسئله کمک زیادی به ما کرد.

 

او می‌تواند در آینده بهتر هم باشد. این بازیکن رفته رفته با اعضای تیم هماهنگ می‌شود و از لحاظ فیزیکی و جسمی هم شرایط بهتری پیدا می‌کند.

گل‌محمدی در رابطه با وضعیت مالی باشگاه تصریح کرد: مشکلات تیم مدیریت شده است. علی‌رغم مشکلات زیاد کارخانه و مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد بازیکنان 30 درصد پول‌های خود را دریافت کردند.

 

البته این 30 درصد از طریق چک به بازیکنان داده شده که طی یکی دو هفته آینده پاس می‌شود. از مدیران تیم تشکر می‌کنیم. آنها در این وضعیت سخت از ما حمایت کردند. از صادقی، شهنازی و آذری تشکر می‌کنم چراکه پس بعد از دادن این 30 درصد بازیکنان با روحیه بیشتر کار می‌کنند.

وی در مورد اینکه چرا مصاحبه تلویزیونی کنار زمین را انجام نداد، گفت: قبل از شروع مسابقه 10 دقیقه منتظر دوربین بودیم. وقتی هم که مظلومی آمد تمایلی به انجام مصاحبه نداشت و از مسئولین گله کرد سپس چند سوال پشت سر هم از مظلومی کردم که بنده فقط نگاه می‌کردم. مجری باید این مسئله را مدیریت کند.

 

من آمده‌ام به سوال جواب بدهم نه اینکه همینطوری نگاه کنم که مظلومی چه چیزی می‌گوید. جماعتی مجری برنامه در این بخش عملکرد خوبی نداشت. این موضوع را هم بزرگ نکنید.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------