آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

افسوس پرسپولیسی ها از 5 پنالتی از دست رفته/6 تایی که صدرنشین شان می کرد!



اخبار,خبر های ورزشی, پرسپولیس

پرسپولیسی ها با گل کردن پنالتی هایشان الان می توانستند جای استقلال در صدر باشند.

خبرآنلاین؛ پرسپولیس دوباره پنالتی از دست داد و دوباره نبرد. این برای چندمین بار در فصل جاری است که اتفاق می افتد. پنالتی در واقع گل به حساب می آید اما برای پرسپولیس پنالتی، مشابه موقعیت صد در صد گلی است که فورواردی با دبی دقتی محض آن را به اوت می فرستد. شاید این اتفاق را بتوان جزیی از بازی دانست اما تکرار چند باره از دست رفتن پنالتی، به چه دلیل است؟ در ابتدای فصل وقتی پرسپولیس در اردوی ترکیه دو پنالتی از دست داد، نشریه نزدیک به باشگاه به برانکو هشدار داد که پرسپولیس امسال پنالتی زن ندارد. به نظر می رسید از آن روز پرسپولیس و برانکو شروع به تمرین کنند تا این مشکل را از بین ببرند ولی حالا در کورس قهرمانی، هیچ چیز به اندازه پنالتی های از دست رفته، پرسپولیس را عقب نیانداخته است.


روز یکشنبه مقابل ذوب آهن، پرسپولیس و این بار کمال کامیابی نیا، پنالتی دیگری را از دست داد تا برد به سادگی از کف برود. دو امتیازی که قرمزها از دست دادند، بی شک می تواند در تعیین سرنوشت قهرمانی شان بسیار اثر گذار باشد اما پرسپولیس امسال در کدام بازی ها پنالتی از دست داده است؟
1- پرسپولیس یک - ذوب آهن 2(امید عالیشاه پنالتی هدر داد)
*اگر پنالتی گل می شد حداقلش این بود که پرسپولیس مساوی می کرد و یک امتیاز می گرفت. پس یک امتیاز هم در اینجا کنار بگذارید.
2- پرسپولیس یک -سایپا 2(مهدی طارمی پنالتی هدر داد)
*پرسپولیس در این مسابقه با گل کردن پنالتی خود حداقل می توانست یک امتیاز بگیرد. پس یک امتیاز هم اینجا کنار بگذارید.
3- نفت یک - پرسپولیس یک(مهدی طارمی پنالتی هدر داد)
*پرسپولیس اگر پنالتی خود را گل می کرد برنده این مسابقه می شد و به جای یک امتیاز سه امتیاز می گرفت. پس اینجا باید دو امتیاز کنار گذاشت.
4- پرسپولیس 2- فولاد صفر(رامین رضائیان پنالتی هدر داد)
*پنالتی از دست رفته تاثیری روی امتیاز نداشت.
5- ذوب آهن 2- پرسپولیس 2(کمال کامیابی نیا پنالتی هدر داد)
*این اتفاق یکشنبه همین هفته افتاد و اگر کمال پنالتی اش را گل می کرد، سه امتیاز به قرمزها می رسید. اینجا هم باید دو امتیاز کنار بگذارید.

نتیجه: سرجمع زدن امتیازهای از دست رفته به خاطر پنالتی ها، 6 امتیاز است. یعنی اگر قرمزها پنالتی های خود را گل می کردند، امروز به جای حضور در رده چهارم جدول، در صدر جدول حضور داشتند و بالای سر استقلال و سایر رقبا قرار می گرفتند.

 

در حال حاضر قرمزها 31 امتیازی هستند و با اضافه شدن این 6 امتیازی 37 امتیازی می شوند و بالای سر استقلالی قرار می گیرند که با 36 امتیازی در صدر جدول است. بی شک اگر پرسپولیس امسال فکری برای پنالتی ها می کرد و حداقل در نیم فصل پنالتی زن اول سال های گذشته خود یعنی محمد نوری را برمی گرداند، حداقل از این بابت خیالش جمع بود.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------