سارا عبدالملکی از ICU خارج شد/ عیادت فردوسی‌پور و شهرام محمودی از ملی‌پوش راگبی



اخبار,خبر های ورزشی, سارا عبدالملکی

علی‌اکبر عبدالملکی پدر سارا عبدالملکی ملی‌پوش راگبی بانوان که دچار سانحه رانندگی شده بود، از انتقال دخترش به بخش عمومی و خارج شدن از ICU خبر داد.

عبدالملکی در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت دخترش که حدود یک ماه است در بیمارستان بستری است، اظهار کرد: پزشک وی در آخرین معاینه‌ای که داشت، اعلام کرد خدا را شکر حال سارا بهتر شده و پزشک دستور انتقال به بخش را صادر کرد و از ICU خارج شد.

وی افزود: خدا را شکر وضعیت عمومی وی بهتر است اما هنوز هم مشکل تنفسی و ریه‌ای دارد. این هم به خاطر وارد شدن استخوان‌های دنده به داخل ریه است.

پدر سارا عبدالملکی در پاسخ به این سوال که آیا پزشک دخترش به آن‌ها توصیه خاصی کرده است؟ گفت:‌ چیز خاصی نگفت اما مهم‌تر این بود که هرچه میزان ملاقات کنندگان دخترم کمتر باشد، برایش بهتر است.

وی در مورد اینکه چه کسانی امروز به ملاقات دخترش آمده‌اند گفت: همه نسبت به خانواده ما لطف دارند و با وجود مشغله زیادی که دارند، به بیمارستان می‌آیند. جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم. عادل فردوسی‌پور، شقایق دهقان، محراب قاسم‌خانی، شهرام محمودی، امیر پرورش، برخی عوامل برنامه خندوانه و نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی از دیگر عزیزانی هستند که به عیادت دخترم آمدند. باز هم از همه تشکر می‌کنم.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------