کی‌روش: احتیاجی به عکس یادگاری با اینفانتینو یا حتی فرگوسن ندارم / آمده‌ام درخواست استعفا دهم اما استعفا نمی‌دهم!



اخبار ورزشی,خبر های ورزشی,کی‌روش

 

می‌خواستم میراثی از خود به جا بگذارم اما یک خانم پزشک دخالت کرد/آمده‌ام درخواست استعفا دهم اما استعفا نمی‌دهم!
کی‌روش:احتیاجی به عکس یادگاری با اینفانتینو یا حتی فرگوسن ندارم/ کفاشیان نمی‌تواند هم مردم و هم اهالی طبقه سوم را راضی نگه دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:باید در ابتدا تاکید کنم که مشکل شخصی با کسی ندارم و از روی صندلی خودم بلند نمی شوم تا مشکلی پیش بیاید.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش درباره بحث استعفا از تیم ملی گفت: باید در ابتدا تاکید کنم که مشکل شخصی با کسی ندارم و از روی صندلی خودم بلند نمی شوم تا مشکلی پیش بیاید اما گاهی این مشکلات خودشان در خانه شما را می زنند و برای شما مشکل ساز می‌شوند.

کی‌روش ادامه داد: بسیار شفاف می‌گویم که مشکل شخصی با کسی ندارم به خصوص با علی کفاشیان که رئیس فدراسیون فوتبال است و قطعا وظیفه اوست که انتخاب کند چه کسانی به جلسه با اینفانتینو بروند یا نه. صادقانه می‌گویم که من احتیاجی به عکس یادگاری با اینفانتینو یا حتی سرالکس فرگوسن ندارم.

وی ادامه داد: با این همه باز هم تأکید می‌کنم که با کسی مشکلی ندارم اما افرادی که نزدیک رئیس فدراسیون فوتبال هستند مشکل‌ساز می‌شوند به طوری که به مشکل می‌خوریم.یک بار دیگر شفاف با هم این موضوع را مرور کنیم. من می‌خواهم به کفاشیان کمک کنم و به همین دلیل به این نتیجه رسیدم که این کار را انجام دهم. اگر کفاشیان می‌خواهد مرا نگه دارد قطعا مردم خوشحال می‌شوند و از حمایت هواداران هم برخوردار می‌شود اما برای افراد طبقه سوم فدراسیون فوتبال این موضوع خوشایند نخواهد بود. البته بر خلاف این اتفاق اگر رخ بدهد باید بگویم که این مسئله برای طبقه سوم فدراسیون فوتبال راضی‌کننده نیست. می‌دانید که کفاشیان برای انجام حمایت‌های مالی لازم از تیم ملی دشواری‌های زیادی را متحمل شد و این مسئله برایش دشوار بود.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ساده و شفاف است که کفاشیان نمی‌تواند هم مردم را راضی نگه دارد و هم اهالی طبقه سوم فدراسیون فوتبال را. امروز به فدراسیون آمدم تا برگه استعفای خودم را به تاریخ 30 آوریل 2016 به رئیس فدراسیون تقدیم کنم و مطمئن هستم که این مسئله کمک شایانی به کفاشیان می‌کند تا مشکلات مالی فدراسیون را برطرف کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مصاحبه خود خاطرنشان کرد: راجع به اتفاقات دیروز و به خاطر حضور اینفانتینو هیچ مشکلی نداشتم. نه از سوی کفاشیان و نه از سوی کمیته تشریفات هیچ تماسی با من گرفته نشد. برای جلسات آن روز لازم نیست تکرار کنم چرا که کفاشیان خودش گفته که وقتی نداشته تا مرا دعوت کند.

وی خاطرنشان کرد: مطلب دیگری که باید بگویم این است که همه ورزشکاران، مهندسان و متخصصین می‌دانند 4 سال پیش تمامی طراحی ما برای ساخت مراکز تخصصی در آکادمی فوتبال ایران انجام شد و همه کشورها چنین مراکزی را دارند و برای پیشرفت بازیکنان از آن استفاده می‌کنند. من و دستیارانم بسیار سخت کار کردیم. مقدمات اولیه برای شروع این مرکز را انجام دادیم. این ساختمان یک میراثی بود که می‌خواستند برای فوتبال ایران باقی بگذارم و می‌خواستم مانند بچه خودم آن را پرورش دهم.

کی‌روش ادامه داد: خانم پزشکی آمد و دخالت کرد. در واقع سوءاستفاده کرد. وقتی او را دیدم به او گفتم این کار را انجام ندهید. این مرکز از نظر عملکردی برای آینده فوتبال ایران بسیار حساس است اما متأسفانه به نظر می‌رسد میراث‌هایی که می‌خواستند به جا بگذارند به خاطر منافع پزشکی آنها از بین می‌رود.

وی ادامه داد: یکسری از بزرگان فوتبال ایران مثل علی کریمی، افشین پیروانی و جواد نکونام شاهد ساخت مرکز پزشکی بودند که می‌خواستم میراثی از خودم به جای بگذارم اما این اتفاق نیفتاد. با این همه حرفم را تکرار می‌کنم که تصمیم نهایی را در همه امور علی کفاشیان می‌گیرد و حق اوست که تصمیم بگیرد و من مشکلی با این مسئله ندارم اما تنها مشکلی که دارم این است که برخی افراد صحبت‌های خلاف واقع را مطرح می‌کنند وگرنه باید بگویم که من با صلح و صفا به ایران آمدم و با صلح و صفا هم در ایران باقی می‌مانم.

وی افزود: شفاف توضیح می‌دهم که اینجا آمده‌ام تا درخواست استعفایم را به مورخ 30 آوریل 2016 به رئیس فدراسیون تقدیم کنم اما استعفا نمی‌دهم. البته امیدوارم همان افرادی که حمایت‌های زیادی از تیم امید انجام دادند از تیم بزرگسالان هم حمایت کنند.

کی‌روش درباره اینکه کفاشیان گفته از او برای حضور در جلسه با اینفانتینو دعوت کرده‌ایم اظهار داشت: صحبت های مکتوب کفاشیان موجود است. او با من تماس نگرفت. واقعیت این است که کمیته بازاریابی با من تماس گرفت و من هیچ ارتباطی با کمیته بازاریابی ندارم چرا که در استخدام این کمیته نیستم.

سرمربی تیم ملی درباره سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه اینفانتینو در مصاحبه‌ای اعلام کرده لزومی نداشته کی‌روش به جلسه با او بیاید، اظهار داشت: شما این مورد را باور می‌کنید؟ این حرف ها خنده دار است.خود شما این داستان‌ها را درست می‌کنید که باعث حاشیه می‌شود.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------