واکنش خانمی که کارلوس کروش از او انتقاد کرده بود



اخبار,خبر های ورزشی,زهره هراتیان

زهره هراتیان رئیس کمیته پزشکی سازمان لیگ به حرف های کارلوس کروش واکنش نشان داد.»

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی در تازه ترین اظهارات خود گفت از ساختمانی که او نقشه کشیده بود تا آن را مرکز قهرمانی کند، سوء استفاده کردند و به مرکز پزشکی تغییر کاربری دادند. کروش گفت که در واقع این مرکز تخصصی فنی را، تجارتخانه کرده اند.

زهره هراتیان اما در واکنش به حرف های سرمربی تیم ملی می گوید: «مگر من چنین تصمیمی گرفته ام؟ بنده مگر مسئول هستم که چنین کاری انجام بدهم؟ آقای کفاشیان این تصمیم را گرفتند. نامه اش را هم ایشان به فیفا زد. بنده فقط دستورات را اجرا کردم. بهتر است اگر کسی سوالی در این زمینه دارد از آقای کفاشیان بپرسد. من کاره ای نیستم که بخواهم اینقدر مورد هجمه قرار بگیرم. مدارک لازم در این زمینه هم وجود دارد. شما به اینجا بیائید تا علاوه بر دیدن وضعیت این مرکز پزشکی، مدارک لازم را هم ببیند تا متوجه شوید بنده فقط دستورات را اجرا می کنم.»


او ادامه می دهد: «من سال ها در عرصه بین المللی کار کرده ام و حتی برای ایران افتخار به دست آورده ام ولی کارلوس کروش به یک زن ایرانی توهین می کند و می گوید کی هست؟ به هر حال من سکوت می کنم و چیزی نمی گویم. حتی اگر نیاز باشد، بنده به سراغ ایشان می روم تا چیزهایی را که باید، بگویم.»


زهره هرایتان همچنین با ارسال نامه ای که امضای کفاشیان پای آن دیده می شود، از این نامه به عنوان سندی یاد کرد که نشان می دهد او در تغییر کاربری این ساختمان نقشی نداشته است.

 

اخبار,خبر های ورزشی,زهره هراتیان


اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------