هدف‌مان قهرمانی با پرسپولیس در لیگ است/ از وضعیت تیم رضایت دارم



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از اردوی آماده‌سازی تیمش در کشور ترکیه اعلام کرد هر باشگاهی مشکلاتی دارد اما سعی می‌کنیم در پایان فصل قهرمان لیگ شویم..

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی‌اسپور ترکیه در خصوص شرایط اردویی این تیم در کمپ تمرینی خود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید بگویم شرایط اردویی خوبی داریم و من از مردم گیزیلچه حمام ترکیه تشکر می‌کنم که واقعا مهمان‌نواز هستند و روابط دوستانه‌ای با ما داشتند و من از این مسئله از آنها تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: ما از شرایطی که در این کمپ تمرینی داریم راضی هستیم و هتل خوبی هم داریم و از زمین‌های تمرین عالی در تمرینات بهره می‌بریم و فکر می‌کنم به اهدافی که در ذهن داریم در این کمپ خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قبل از هر چیز باید بگویم ما در این کمپ تمرینی، شرایط تغذیه و تمرینات خوبی داریم و همین‌طور یکی از اهداف‌مان این است بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند، خیلی زود با تیم تطبیق پیدا کنند تا هر چه زودتر تیم تکمیل شود.

برانکو ایوانکویچ درباره حضور دوباره‌اش در ایران افزود: من افتخار این را دارم که برای دومین بار به ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس هستم. پرسپولیس تیمی است که حدود ۴۰ میلیون هوادار دارد و من هدایت این تیم را برعهده گرفتم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باتوجه به تمامی مشکلاتی که برای هم تیمی می‌تواند وجود داشته باشد، همه تلاشمان این است در این دوره از لیگ خیلی خوب ظاهر شویم تا بتوانیم آخر فصل قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از امکانات هتل پاتالیا و امکانات زمین تمرین رضایت دارد یا نه؟، گفت: ما کاملا از هتل و خدماتی که به ما ارائه می‌دهند، رضایت داریم و همینطور مشخص است که زمین‌هایی که در پروسه آماده‌سازی ما نقش مهمی دارند، راضی هستیم. همچنین از خدماتی که پرسنل هتل و تغذیه‌ای که به ما می‌دهند رضایت کامل داریم.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------