آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

دردسر جدید تیم ملی؛ سفر به گوام ویزای آمریکا را می خواهد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی ایران

کروش و بازیکنان به سفارت آمریکا فرا خوانده شدند..

تیم ملی ایران با دردسر تازه ای روبرو شده است. 26 آبان ماه امسال گوام که مستعمره آمریکا به حساب می آید، در کشور خود میزبان ایران است. تیم ملی برای سفر به این کشور نیاز به ویزای آمریکا دارد و با توجه به تعطیلی سفارت این کشور در ایران، ملی پوش ها باید به کشور دیگر سفر کنند و ویزا بگیرند. این مسئله برای مسوولان تیم ملی و فدراسیون دردسرساز شده و مانده اند چه کنند

فیفا: شما چه کاره اید؟
رئیس فدراسیون گوام و ایران در آخرین کنگره فیفا دیدار داشتند. گوامی ها اصرار داشتند بازی در ایران برگزار شود و کفاشیان هم به خاطر بعد مسافت پیشنهادشان را پذیرفت. اما وقتی آنها این موضوع را با مسوولان فیفا در میان گذاشتند، آنها سریعا مخالفت کردند و گفتند: «شما چه کاره هستید که تصمیم می گیرید؟ بازی زیر نظر فیفاست و باید گوام میزبان بازی باشد.»

فیفا می گوید فوتبال باید در کشورهای مختلف توسعه پیدا کند و به همین دلیل روی میزبانی کشور گوام اصرار کرد. گوام ویزای آمریکا می خواهد مسوولان فدراسیون تصور می کردند برای سفر به گوام باید ویزای همین کشور را بگیرند اما خیلی زود متوجه شدند گوام سفارتخانه ندارد و این سفارتخانه آمریکاست که باید ویزا بدهد.

 

این جزیره کوچک در اقیانوس آرام غربی قرار دارد و فاصله اش با آمریکا زیاد است اما حکومت آن تحت سیطره آمریکایی ها قرار دارد. فدراسیونی ها پس از مکاتبه با مسوولان فدراسیون گوام متوجه شدند که باید ویزای آمریکا را برای سفر به این کشور بگیرند و تازه دردسرها آغاز شد.

ایران در عمان ویزا می گیرد؟
حالا کار تیم ملی به آمریکایی ها افتاده است. فدراسیونی ها با دردسر روبرو شده اند و مشغول رایزنی هستند تا شاید بتوانند ویزای فرودگاه بگیرند. البته این کار غیرممکن به نظر می رسد زیرا آمریکایی ها به این راحتی ویزا نمی دهند. در حال حاضر ایران سه کشور را برای گرفتن ویزا در نظر دارد؛ ترکیه، عمان و امارات که احتمالا در پایان عمان برای گرفتن ویزا انتخاب می شود.

 

تیم ملی روز 16 مهرماه در عمان به مصاف این کشور می رود و احتمالا در این سفر کاروان تیم ملی عازم سفارتخانه آمریکا می شود تا برای گرفتن ویزا اقدام کند. احتمالا تیم ملی پس از بازی برای گرفتن ویزا اقدام می کند چراکه کارلوس قبل از بازی دوست ندارد تمرکز بازیکنانش به هم بخورد.


چندی پیش تیم ملی والیبال ایران هم برای سفر به آمریکا با مشکلاتی روبرو شد. باید کاروان والیبال به کشوری دیگر می رفت تا برای گرفتن ویزا اقدام کند. طبق قانون آمریکا، هر فردی که بخواهد ویزای این کشور را بگیرد باید به سفارتخانه آنها مراجعه و سپس مصاحبه کند تا در صورت موفقیت ویزای آمریکا را بگیرد. قطعا بازیکنان تیم ملی ویزای این کشور را می گیرند ولی مجبور هستند مثل بازیکنان تیم ملی والیبال به سفارتخانه آنها بروند و مراحل مورد نظر را طی کنند.

 سفر 20 ساعته تا گوام؟
تیم ملی برای سفر به گوام باید مسیری طولانی طی کند. احتمالا مسیر پروازی از دوحه است. یعنی ملی پوش ها ابتدا به دوحه می روند و پس از توقف در فرودگاه دوحه، سوار هواپیمای دیگری می شوند تا راهی فیلیپین شوند. مسیر پروازی بین این دو کشور حدود 8 ساعت است.

 

ملی پوش ها پس از طی کردن این مسافت طولانی، با پروازی دیگر از فیلیپن عازم گوام می شوند که حدود 4 ساعت به طول می انجامد. یعنی زمان سفر تیم ملی از تهران تا گوام نزدیک به 20 ساعت خواهد بود. ملی پوش ها حدود 14 ساعت در پرواز خواهند بود و در این بین عوض کردن خط پروازی زمان بر است.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------