پرسپولیس باید در همه پست‌ها بازیکن می‌گرفت/ وضعیت نگران کننده است



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم باید برای ترمیم نقاط ضعفش، از درون دروازه تا خط حمله بازیکنان جدید می‌گرفت اما در جدب نفرات جدید موفق عمل نکرد..

در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس و عملکردش در فصل نقل و انتقالات، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط پرسپولیس کاملا واضح و مشخص بوده و مانند سال‌های گذشته نگران کننده است زیرا تا به امروز تنها توانسته ۴-۳ بازیکن جذب کند.

وی در رابطه با بازیکنان جذب شده به پرسپولیس افزود: بازیکنان چندان بدی جذب نشده‌اند اما امیدوارم بتوانند بازی‌هایی که در باشگاه‌های پیشین خود به نمایش می‌گذاشتند، را در پرسپولیس هم تکرار کرده و عملکرد خوب‌شان را ادامه دهند. همچنین آنها بتوانند با شرایط تیم کنار بیایند، زیرا حواشی که در پرسپولیس زیاد است و این مساله تاثیر منفی در عملکرد بازیکنان جوان خواهد داشت.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته بازیکن چون پول حرفه‌ای می‌گیرد، باید حرفه‌ای هم عمل کند و به زودی خود را با شرایط سازگار کند؛ در غیر اینصورت هم پرسپولیس و هم خود بازیکن از نظر فنی متضرر خواهند شد.

وی در رابطه با پیش‌بینی‌اش از عملکرد پرسپولیس در لیگ پانزدهم اظهار کرد: الان زود است که بخواهیم در مورد  عملکرد پرسپولیس در لیگ فصل آینده قضاوت کنیم زیرا تیم به تازگی دوران بدنسازی‌اش را سپری کرده و وقت زیادی هم از نقل و انتقالات باقی مانده است. امیدوارم در این مدت بازیکنان خوبی جذب شوند و هر اتفاقی که می‌افتد به سود پرسپولیس و هوادارانش باشد.

شاهرودی در پایان گفت: به اعتقادم پرسپولیس باید از نوک حمله تا دروازه بان، بازیکن می‌گرفت و تا جایی که قانون اجازه می‌داد، نفرات قوی اضافه می‌کرد زیرا هواداران پس از چند سال منتظر این هستند که شاهد عملکرد قدرتمندانه پرسپولیس در مسابقات لیگ و جام حذفی باشنند.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------