پرسپولیس را قهرمان ایران می کنم / به چند بازیکن دیگر احتیاج دارم و کمی شانس



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی کروات سرخپوشان پایتخت گفت: «چیزی که برای من خوشحال کننده به نظر می رسد، اتفاقاتی است که رخ داده و در حال وقوع است.».

پرسپولیسی ها این روزها در اردوی قیزلچه حمام ترکیه به سر می برند. اردویی که از سوی بازیکنان این تیم، بسیار مهم و موثر تلقی می شود.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس ترجیح داده اند هیچ خبرنگاری را با خود همراه نکنند و به همین علت فاصله و شکاف عمیقی بین رسانه ها و پرسپولیس به وجود آمده است. با این حال، از طریق اپلیکیشن تلگرام با برانکو ایوانکویچ برای دقایقی به صحبت پرداختیم که در ادامه می خوانید.

البته برانکو که با انگیزه های بزرگی می خواهد لیگ برتر را آغاز کند، در مورد برخی سوالات با احتیاط زیادی جوابگو بود اما صبر و حوصله ای مثال زدنی داشت و تا پایان مصاحبه، ما را همراهی کرد آن هم در روزهایی که پرسپولیسی ها با رسانه ها فاصله گرفته اند.

اظهارات برانکو را در ادامه بخوانید:

* آقای برانکو! از شرایط اردو رضایت دارید؟
- بله. شاید تصور دیگری در ذهن من بود اما خوشحالم که بگویم شرایط اردویی خوبی داریم و من از مردم آنکارا و منطقه ای که در آن هستیم بابت مهمان نوازی شان تشکر می‌کنم. آنها همیشه روابط دوستانه‌ای با ما داشتند و من از این مساله از آنها ممنونم. ما از شرایطی که در این کمپ تمرینی داریم راضی هستیم و هتل خوبی هم داریم. بدون هیچ تعارفی باید بگویم از زمین‌های تمرین عالی در تمرینات بهره می‌بریم و فکر می‌کنم به اهدافی که در ذهن داریم در این کمپ خواهیم رسید.

* از بازیکنان هم رضایت دارید؟
- بله. آنها با تمام وجود تمرینی می کنند و این باعث افزایش انگیزه در تیم و در روح من است. می توانم نسبت به کسب موفقیت در فصل آینده تا حدودی مطمئن شوم. همچنین ما در این کمپ تمرینی، شرایط تغذیه و تمرینات خوبی داریم و همین طور یکی از اهداف ما این است که بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند خیلی زود با تیم تطبیق پیدا کنند تا هر چه زودتر تیم تکمیل شود. پرسپولیس تیمی است که حدود 40 میلیون هوادار دارد و من هدایت این تیم را برعهده گرفتم.

* اما پرسپولیس در کنار این مسائلی که شما می گویید، دچار مشکلات عدیده ایست. این مشکلات را حس کرده اید؟
- بله. به هر حال من سرمربی تیم هستم و بهتر از بقیه می دانم در تیم و باشگاهم چه می گذرد اما چیزی که برای من خوشحال کننده به نظر می رسد، اتفاقاتی است که رخ داده و در حال وقوع است. علی‌رغم تمامی مشکلاتی که می تواند برای هر تیمی به وجود بیاید، همه تلاشمان این است که در این دوره از لیگ خیلی خوب ظاهر شویم تا بتوانیم به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

* از نظر شما، موفقیت بزرگ و کسب آن در لیگ ایران چه معنایی دارد؟
- به شما شفاف می گویم با انگیزه های زیادی فصل را آغاز خواهم کرد و می خواهم در پایان لیگ به قهرمانی برسم. به عقیده من، موفقیت در لیگ ایران یعنی کسب عنوان قهرمانی.

* برای رسیدن به این عنوان، چه ابزارهایی در اختیار دارید و به چه ابزارهایی احتیاج خواهید داشت؟
- تصورم این است که بازیکنان خوب و جلسات تمرینی منظمی را به عنوان ابزار داشتیم همچنین همان طور که گفتم از نظر انگیزه هم تیم قدرتمندی هستیم. به چند بازیکن دیگر احتیاج داریم و کمی شانس تا بتوانیم به تمام خواسته های مان در طول فصل برسیم.

* مساله ای که قبل از سفر به ترکیه برای تان دغدغه شده بود، هتل محل اقامت پرسپولیس بود. به ما بگویید حالا شرایط را چطور ارزیابی می کنید؟
- ما کاملاً از هتل و خدماتی که به ما ارائه می‌دهند رضایت داریم و همان طور مشخص است که از زمین‌هایی که در پروسه آماده‌سازی ما نقش مهمی دارند، رضایت داریم. همینطور از خدماتی که پرسنل هتل و تغذیه‌ای که به ما می‌دهند رضایت کامل داریم. به عقیده من اینجا همه چیز عالی است. عصرها هوای این منطقه هم خنک می شود تا لذت تمرینات برای بازیکنان افزایش یابد.

* با بازیکنان پرسپولیس که صحبت می کنیم، از فشار تمرینات می گویند. واقعا فشار تا این حد زیاد است؟
- البته طبیعی است که این طور باشد اما من از بازیکنان بابت تحمل این فشارها ممنونم.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------