منصوريان می داند كه من عاشق پرسپوليس هستم / او هيچ وقت به من نمی گويد كه به استقلال بروم



اخبار,اخبار ورزشی,پیام صادقیان

هافبك فصل گذشته پرسپوليس گفت: «من از لحاظ روحی و روانی شرايط بدی داشتم و افسرده شده بودم چرا که حتی ذوب‌آهن هم مرا نخواست و به من پشت كرد، تيمی كه در آنجا بزرگ شدم.».

پیام صادقیان از حضور در نفت تهران راضی به‌نظر می‌رسد. او معتقد است که این باشگاه آرامش دارد و همین آرامش می‌تواند به پیام کمک کند تا روزهای خوبی را در فصل جدید رقم بزند.

صادقیان در مورد فضای نفت اظهار داشت: «قبلا هم گفتم که نفت یک مجموعه منظم و خوب است. در تیم ما جو فوق‌العاده دوستانه‌ای وجود دارد و بازیکنان و کادر فنی با یکدیگر رفیق هستند.»

وی افزود: «بزرگ‌ترهای تیم هم به معنای واقعی آقا هستند و من چنین جوی را در ذوب‌آهن هم دیده بودم. آنجا بازیکنانی مثل حدادی‌فر، رجب‌زاده و صلصالی شخصیت بالایی داشتند و اینجا هم باید به بازیکنانی مثل مبعلی، عزتی، امیری و... اشاره کرد. این بازیکنان را باید آقا صدا زد. در ضمن نفت جوان‌های بااستعدادی هم دارد. همه اینجا با جان و دل کار می‌کنند و آرامش خاصی حاکم است. من به این آرامش نیاز داشتم. رفته رفته آماده می‌شوم و مطمئن باشید هم خودم و هم نفت تهران سال فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.»

صادقیان در مورد شرایطی که در این چند ماه پشت سر گذاشت نیز گفت: «خیلی‌ها مرا تنها گذاشتند و بسیاری از مربیان و مدیران سابقی که با آنها کار کردم، سراغی از من نگرفتند. در این مدت فقط فرهاد کاظمی با من در تماس بود و البته تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس که باید از آنها تشکر کنم. هواداران پرسپولیس هم همیشه حمایتم کردند. حتی ذوب‌آهن هم مرا نخواست و به من پشت کرد، تیمی که در آنجا بزرگ شدم. من از لحاظ روحی و روانی شرایط بدی داشتم و افسرده شده بودم.»

وی در پاسخ به این پرسش که "فکر می‌کنی منصوریان یک روز بخواهد تو را با خودش به استقلال ببرد"، تصریح کرد: «خیلی‌ها در این مورد از من سؤال می‌کنند، ولی منصوریان می‌داند که من عاشق پرسپولیس هستم. او استقلالی است و من پرسپولیسی و هیچ‌وقت به من نمی‌گوید که به استقلال بروم. من نان و نمک پرسپولیس را خوردم، ولی الان شاگرد علی‌آقا هستم.»

صادقیان در مورد حضور محسن مسلمان در پرسپولیس هم حرف زد: «محسن فوتبالیست قابلی است و می‌تواند در حالی‌که پرسپولیس بازی‌ساز ندارد به این تیم کمک کند. امیدوارم او به تیم محبوبمان کمک کند تا هواداران شاد شوند. محسن می‌تواند مشکل بازی‌سازی پرسپولیس را حل کند.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------