ظریف توانست اوباما و کری را دریبل کند/ برانکو زود قول قهرمانی داد



اخبار,اخبار ورزشی,علی فتح الله زاده

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه محمدجواد ظریف بهترین گل‌زن ایران در مذاکرات هسته‌ای بود، گفت: ظریف ثابت کرد لبخند برنده‌ترین سلاح است و با همین لبخند، اوباما و کری را دریبل کرد..

علی فتح‌الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد موفقیت تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته‌ای، ضمن بیان مطلب فوق گفت: واقعا به مردم عزیز، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و آقای محمدجواد ظریف تبریک می‌گویم که با همه مشکلات توانستند این مسیر را به نتیجه برسانند. آقای ظریف در این مذاکرات یک نکته بسیار برجسته داشت و آن هم لبخند زدن در طول زمان برگزاری مذاکرات بود.

ظریف اوباما و کری را دریبل کرد
وی اضافه کرد: شما دیدید جان‌کری در برخی از لحظات مذاکره اعلام کرد که باراک اوباما ‌از او می‌خواسته میز مذاکره را ترک کند این یعنی وجود لحظات بسیار سخت برای آقای ظریف، اما در تمام آن لحظات هم اگر عکس‌ها و تصاویر را که ببینید، متوجه می‌شوید وزیر امورخارجه کشورمان هرگز لبخند را کنار نگذاشت، آن هم با وجود آن همه سختی که در مذاکرات بود. او ثابت کرد که لبخند برنده‌ترین سلاح انسان است و با همین لبخند اوباما و کری را با هم دریبل کرد.

وزیر ایران، شایسته بهترین نشان‌های افتخار است
مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران همچنین تاکید کرد: به نظر من آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران مستحق بهترین نشان‌های افتخار است، چرا که مقابل شش قدرت بزرگ جهانی ایران را سربلند کرد و کم نیاورد.

ظریف بهترین گلزن ایران بود
وی در مورد اینکه امیر عابدینی، ظریف را برترین دفاع ایران برشمرد، خاطرنشان کرد: ضمن احترام فراوانی که برای امیر عابدینی قائل هستم و با ایشان نیز هم عقیده‌ام، اگر من به جای ایشان بودم، ظریف را به عنوان برترین گلزن ایران انتخاب می‌کردم..

 

اخبار,اخبار ورزشی,علی فتح الله زاده

 

شباهت فتح‌الله‌زاده با ظریف
فتح‌الله‌زاده در مورد شباهت خودش با ظریف، اینگونه اظهار نظر کرد: بله من یک ریش پرفسوری کم دارم تا بدل آقای ظریف باشم و اگر کسی خواست به او آسیبی بزند، من به جای ایشان جلوی آسیب‌زننده قرار بگیرم «می‌خندد».

استقلال با قرعه بدی روبرو نشد
وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر، در مورد قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر و حضور استقلال در این رقابتها، تاکید کرد: استقلال با قرعه بدی روبرو نشده است. به هر حال استقلال باید سعی کند در نیم فصل اول فاصله را با رقبا زیاد کرده تا در نهایت با قهرمانی در این جام، دل هواداران را شاد کند.

استقلال هنوز هم کم و کسر دارد
مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال که دو هفته پیش گفته بود اگر مسئولان این باشگاه نتوانند ابراهیمی و کرار را حفظ کند، نمی‌توانند حرف از قهرمانی بزنند، تصریح کرد: خوشحالم این اتفاق افتاد. به هرحال من می‌دانستم حضور ابراهیمی و کرار به ویژه امید ابراهیمی برای سربلندی استقلال لازم است. از بهرام امیری و نظری جویباری نیز بابت حفظ این دو بازیکن تشکر می‌کنم. البته همچنان معتقدم در دفاع وسط و نوک حمله، بازیکنان بیشتری لازم داریم که امیدوارم با نظر پرویز مظلومی و تلاش مسئولان تیم، این دو خلاء هم پر شود.

وزارت و دولت باید به سرخابی‌ها کمک کنند
وی در مورد انتقادهایی که بابت پرداخت سه میلیارد تومان کمک از سوی وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس صورت می‌گیرد، اینگونه واکنش نشان داد: من با انتقادها موافق نیستم. ما از اول هم گفتیم وزارت ورزش و دولت باید به استقلال و پرسپولیس که تیم‌های مردمی هستند، کمک کنند و حالا از دو جهت خوشحالم؛ اول اینکه این کمک وجود دارد، دوم اینکه تازه به حرف من رسیده‌اند.

آنها که از ما انتقاد می‌کردند، امروز کمک دولتی پرداخت می‌کنند
فتح‌الله‌زاده ادامه داد: همین مسئولان که امروز به استقلال و پرسپولیس کمک کردند، از ما انتقاد می‌کردند که چرا با وجود مصوبه مجلس در مورد عدم هزینه‌کرد دولت در ورزش قهرمانی، می‌گوئیم دولت و وزارت باید کمک کند؟ حالا به حرف ما رسیده اند. در این رابطه اگر لازم باشد بعدها بیشتر صحبت خواهم کرد.

برانکو زود قول قهرمانی داده است
وی در مورد اینکه برانکو ایوانکوویچ قول قهرمانی به هواداران پرسپولیس داده است، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم برانکو ایوانکوویچ حق دارد که قول قهرمانی بدهد زیرا چند سال در فوتبال ایران نبوده و سپاهان، استقلال، تراکتور و نفت را هنوز ندیده است. ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه تیم‌شان، باید بگویم که خیلی زود قول قهرمانی دادند.

امیدوارم لیگ شیرین و تماشاگرپسند برگزار شود
مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدوارم لیگ شیرین و تماشاگرپسند مردمی برگزار شود و مردم هم با توجه به جو امیدوارکننده و خوشحالی که این روزها در ایران به دلیل موفقیت در مذاکرات می‌بینیم، خود را به ورزشگاه‌ها برسانند و صندلی‌ها را پر کنند و شور و هیجان خوبی در لیگ ایجاد کنند و با خیال راحت به زندگی شاهد خود ادامه دهند.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------