مبلغ عجیب درخواستی دهنوی از ملوان / نامی که در تبریز هم شنیده می شود



اخبار,اخبار ورزشی,دهنوی

در صورتی که اختلاف مالی دویست میلیون تومانی طرفین رفع شود این بازیکن به عضویت ملوان در می آید..

قاسم دهنوی یکی از بازیکنان مد نظر امیر قلعه نویی است. این بازیکن برای حضور در ملوان مبلغ یک میلیارد را به این باشگاه پیشنهاد داده است اما باشگاه ملوان در پاسخ به این درخواست اعلام کرده که تا سقف هشتصد میلیون را می توان به دهنوی پرداخت کند.

در صورتی که اختلاف مالی دویست میلیون تومانی طرفین رفع شود این بازیکن به عضویت ملوان در می آید.

* ماجرای تراکتورسازی و دهنوی
بحث دهنوی دقیقا از زمانی آغاز شد که هواداران از خروج مهدی کیانی و احمد کامدار شاکی بودند ولی همچنان به طور رسمی از تراکتور جدا نشده بودند ولی در لابلای اعتراضات در محل تمرین تراکتورسازان اسمی از دهنوی به گوش می رسید که اگر کیانی و کامدار نشد بهتر است دهنوی را بیاورید چون او خودش می خواهد بیاید! و این کلید ماجرا است: "او که خودش می خواهد بیاید"

بله دهنوی تمایل به بازگشت دارد و مصاحبه روزهای گذشته این موضوع را به خوبی نشان می دهد و در لابلای بحث ها سرپرست تیم از کوره در می رود: «مگر شما مربی هستید؟ مگر من مسئول هستم؟ این مربی و این شما! بپرسید چرا دهنوی را نمی خواهد.»

چند روز از این ماجرا گذشته است. کیانی و کامدار رفته اند و یک دفعه داسیلوای کارنامه دار تبدیل به آگوستوی بی کارنامه در هافبک دفاعی تراکتور می شود و البته بحث داغ دهنوی راه می افتد!

دهنوی را برای تراکتور داغ می کنند؟ تمام ورودی و خروجی های هم پستی دهنوی به نفع او رقم می خورد؟ اینها همه شبهاتی است که با سکوت مسئولان تراکتوری هر روز بر آن افزوده می شود.

ولی واقعیت تلخ ماجرا اینجا است که سرپرست تیم در تمرینات در بحث با هواداران گفته است: «این مربی و این شما! بپرسید چرا دهنوی را نمی خواهد.»

ولی دهنوی هر روز نزدیک تر از قبل به تراکتور می شود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------