برانکو ترکیب مدنظرش را مشخص کرده است



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

مربی تیم پرسپولیس گفت: «اعتقاد دارم تا به امروز اردوی خوب و با نشاطی را در ترکیه پشت سرگذاشته‌ایم.».

مصطفی قنبرپور درباره آخرین وضعیت اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه اظهار داشت: «همانطور که اکثر تیم‌ها در این مقطع زمانی برای برپایی اردو به ترکیه می آیند ما هم در حال حاضر در ترکیه به سر می‌بریم و تا به امروز اردوی خوب و بانشاطی را برگزار کردیم. بازیکنان ما مطابق با نظر برانکو در تمرینات شرکت می‌کنند و سعی می‌کنند خود را برای حضوری موفق در لیگ آماده کنند ما در اینجا برنامه‌های تاکتیکی و همین طور بدنسازی را زیر نظر برانکو پیگیری می‌کنیم و تیم‌مان روز به روز آماده‌تر می‌شود.»
 
او در ادامه در بازی‌های دوستانه‌ای که پرسپولیس در ترکیه انجام داده نیز گفت: «در دیدار اولی که مقابل تیم ترکیه‌ای انجام دادیم بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتیم در این بازی نقاط ضعف تیم ما کاملا مشخص شد و در تمرینات بعدی سعی داشتیم این نقاط ضعف را مرتفع کنیم.»

قنبرپور گفت: «با این حال فکر می‌کنم تیم ما در آن دیدار بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و مستحق کسب پیروزی بود. در بازی‌های دوستانه کسب نتیجه برای ما مهم نیست بلکه می‌خواهیم نقاط ضعف و قوت تیممان را بشناسیم.»

مربی پرسپولیس تصریح کرد: «در دومین دیدار نیز با ترکیب متفاوت‌تری به میدان رفتیم و سعی داشتیم از بازیکنان جوان بیشتری در ترکیب تیم‌مان استفاده کنیم. در کل اعتقاد دارم تا به امروز اردوی خوب و با نشاطی را در ترکیه پشت سرگذاشته‌ایم. اینجا از نظر امکانات کمپ تمرینی و همچنین آب و هوایی شرایط مطلوبی دارد.»

قنبرپور در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شناختی که از بازیکنان به دست آورده‌اید توانسته‌اید ترکیب ثابتی برای تیم‌ انتخاب کنید گفت: «فراموش نکنید برانکو قبل از پایان فصل گذشته به پرسپولیس آمد و در بازی‌های آسیایی هدایت این تیم را بر عهده داشت و شناخت خوبی از بازیکنان به دست آورده است. مطمئنا در این اردو هم از بازیکنان جدید شناخت پیدا کرده و تا به حال ترکیب مدنظرش را مشخص کرده است.»

وی در پایان تاکید کرد: «ما سعی داریم با یک تیم قدرتمند در اولین دیدار به مصاف پدیده مشهد برویم زیرا می‌خواهیم در اولین گام نخست در لیگ محکم برداریم و مقابل پدیده به پیروزی برسیم. با توجه به تمریناتی که انجام داده‌ایم تیم ما به هماهنگی خوبی رسیده است.»

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------