کنار گذاشتن ۱۱ تیم از لیگ برتر؛ بِشنو و باور نکن!



اخبار,اخبار ورزشی, کنار گذاشتن ۱۱ تیم از لیگ برتر

کنار گذاشتن ۱۱ تیم از لیگ برتر فوتبال به دلیل بدهی بیشتر از آنکه تیم‌ها را بترساند، یادآور تهدیدهایی است که در گذشته انجام شده اما به مرحله اجرایی نرسیده است..

بار دیگر فصل نقل و انتقالات و بار دیگر تهدید برای ثبت نشدن قرارداد بازیکنان تیم‌های مختلف به‌ دلیل بدهکاری؛ بار دیگر در آستانه شروعی لیگی دیگر و بار دیگر تهدید برای کنار گذاشتن چند تیم به دلیل بدهکاری. حالا دیگر شمار تیم‌های لیگ برتری که حق حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را ندارند دو رقمی شده است.

 

این را غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفته است: «استقلال، پرسپولیس، ملوان بندرانزلی، نفت تهران، سپاهان، ذوب‌آهن، استقلال اهواز، تراکتورسازی تبریز، گسترش فولاد تبریز، پدیده خراسان و پیکان تیم‌هایی هستند که در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال تأکید شده است،  به دلیل بدهی نباید فعالیت فوتبالی داشته باشند.»

مشابه این حرف را تا امروز چند بار شنیده‌اید؟ چند بار در گذشته گفته‌اند و شنیده‌ایم که تیم‌های بدهکار حق بازی در لیگ برتر را ندارند؟ چند بار شده که بگویند لیگ را تعطیل می‌کنیم، با تیم‌های بدهکار برخورد می‌کنیم، هیچ تیم بدهکاری حق فعالیت در هیچ زمینه‌ای ندارد و .... کدام یک از این حرف‌ها عملی شده است؟

اگر قرار باشد 11 تیم کنار گذاشته شوند، 5 تیم در لیگ برتر باقی می‌مانند، پس با این شرایط باید قید آغاز لیگ پانزدهم در تاریخ 8 مرداد را زد مگر اینکه تا چند روز آینده همه این تیم‌ها بدهی‌شان را صفر کرده یا حداقل رضایت طلبکاران خود را بگیرند که البته با شرایطی که تاکنون دیده‌ایم احتمال رخ دادن چنین اتفاقی نزدیک به صفر است درست به اندازه احتمال کنار 11 تیم بدهکار از لیگ برتر.

اخبار ورزشی - تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------