واکنش تمسخرآمیز مارادونا به نشست خبری بلاتر



اخبار,اخبار ورزشی,مارادونا

اسطوره‌ی فوتبال آرژانتین واکنشی تمسخر آمیز به نشست خبری سپ بلاتر داشت و بار دیگر تاکید کرد که بلاتر به خاطر فساد مالی، شایسته ریاست در فیفا نبوده و نیست..

سپ بلاتر، رئیس فدارسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در نشستی خبری تاکید کرد که قصد ندارد خود را برای انتخابات ریاست فیفا که قرار است در سال 2016 برگزار شود نامزد کند.

این نشست خبری حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت. لی نیلسون کمدین مشهور با حضور در کنار بلاتر بر سر او دلار تقلبی ریخت و از او خواست تا جام جهانی 2026 را به کره شمالی بدهد.

این اتفاق نادر واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که قصد دارد خود را برای انتخابات ریاست فیفا نامزد کند با انتشار عکسی از بالاتر با حالت تمسخر آمیز، گفت: من 20 سال پیش به شما درباره بلاتر هشدار دادم.

بعد از این که فیفا در جام جهانی 1994 اسطوره فوتبال آرژانتین را به بهانه دوپینگ از ادامه حضور در جام جهانی محروم کرد، رابطه ال دیگو با فیفا و شخص بلاتر بسیار بد شد. مارادونا بارها به انتقاد از بلاتر پرداخته است. او هر فرصتی استفاده کرده تا سخنان تند و گزنده‌ای را درباره بلاتر بر زبان آورد.

اسطوره فوتبال آرژانتین در انتخابات ریاست فیفا که چند هفته قبل برگزار شد و با پیروزی بلاتر به پایان رسید از بن علی حمایت کرد.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------