شایعه عجیب و باور نکردنی در انزلی؛ ملوان را هوتن می بندد!



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی

در انزلی شایعه شده یارگیری ملوان با نظر مستقیم پسر سرمربی جدید تیم انجام می شود و قلعه نویی تحت تاثیر مشاوره ها و توصیه های پسرش تیم می بندد!.

هنوز امیر قلعه نویی به انزلی نرسیده، درباره او در این شهر شایعات عجیبی بر سر زبان ها افتاده است.

در انزلی شایعه شده امیر تمرکز چندانی روی نقل و انتقالات ملوان ندارد و یارگیری این تیم شمالی زیر نظر مستقیم پسرش انجام می شود و هر بازیکنی که هوتن بگوید را پدرش جذب می کند!

شایعه سازان می گویند طی روزهای اخیر قلعه نویی قصد جذب یک مهاجم مطرح لیگ برتری را داشته که با وجود قرار و مدارهای اولیه وقتی هوتن اعلام کرده به جای این مهاجم، بازیکن دیگری جذب شود، سرمربی جدید ملوان از جذب مهاجم مورد نظرش منصرف شده و دستور مذاکره با مهاجم مدنظر هوتن را صادر کرده است.

 البته یکی از نزدیکان قلعه نویی با رد این شایعه گفت: «هوتن اگر چنین برشی داشت، کاری می کرد پدرش امین منوچهری را با خود به ملوان ببرد چون منوچهری صمیمی ترین دوست هوتن است! شاید هوتن کنار پدرش باشد و درباره بازیکنان نظر بدهد اما او دخالتی در یارگیری ملوان ندارد و این شایعات برای خراب کردن امیر مطرح می شود.»

البته این اتفاق در استقلال هم افتاده بود و بازیکنانی از قبیل علیرضا رمضانی و کیوان راستی به خاطر دوستی و البته همبازی بودن با هوتن قلعه نویی به جمع آبی ها اضافه شده بودند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------