آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

خرید جدید استقلال، رقیب جدی جاسم کرار در جنجال سازی



اخبار,اخبار ورزشی,رقیب جدی جاسم کرار

با خرید بازیکن برزیلی و با تمدید قرارداد هافبک عراقی، جنس حاشیه در تیم استقلال برای فصل پیش رو جور شده است..

ریوالدو هافبک دفاعی جدید استقلال مدعی است که تا دو ماه قبل در جام حذفی برزیل بازی می‌کرده، همچنین اینکه اگر قراردادش با تیم برزیلی تمام نشده بود و باید پول رضایتنامه سنگینی می‌داد و البته با تیم ودوز سوییس قهرمان لیگ سوییس شده است.

این همه اطلاعات غلط تنها برای این است که بتواند در دل هواداران استقلال جا باز کند. همنام ریوالدوست و هموطن جانواریو. آیا این اتفاقات می‌تواند برای طرفداران خوشایند باشد؟

تا اینجا استقلالی‌ها از داشتن چپ پای برزیلی خوشحال هستند ولی نگاهی به آمار این بازیکن و روزنامه‌های برزیلی نشان می‌دهد که او در سال آخر سابقه درخشانی از خود به جا نگذاشته است و بیشتر از آنکه ایرانی‌ها از این انتقال خوشحال باشند، این باشگاه پالمیراس و فیگوئرنزه هستند که از شر این بازیکن حاشیه‌ساز خلاص شده‌اند.

رفتار زشت و زننده ریوالدو در هنگام بازی فیگوئرنزه و گرمیو آنقدر جنجالی بود که واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. خطاب کردن داور به نام "دزد، دزد، دزد" برای باشگاه فیگوئرنزه جای توجیه و عذرخواهی نگذاشت.

در دقایق پایانی بازی در تاریخ 23 اکتبر 2014 ریوالدو به دلیل حرکت خشن از زمین اخراج شد ولی اعتراض او تمامی نداشت و حرکات دستش که به داور می گفت انگشتانت را می برم و دوربین‌های تلویزیونی هم نشان دادند، در مطبوعات هم بازتاب گسترده‌ای داشت.


داور بازی وینیسوس فورلان در گزارش داوری خود این حرکات را یادآور شد و فدراسیون فوتبال برزیل سریعا وارد عمل شد تا جلوی تکرار چنین حرکاتی را بگیرد اما در مطبوعات به این مساله هم پرداختند که داور بازی - فورلان - می‌تواند به دادگاه عالی شکایت کند و پیگیر حقوق شهروندی خود باشد چرا که ریوالدو او را دزد خطاب کرده است.

ابتدا قرار بود حکم محرومیت ریوالدو سنگین باشد و حداقل 6 بازی را از دست بدهد اما در نهایت با فرجام‌خواهی باشگاه فیگوئرنزه این محرومیت به دو جلسه رسید ولی این محرومیت خفیف باعث نشد تا صدای اعتراض‌ها بخوابد و در همان قدم اول باشگاه فیگوئرنزه تمایل نداشتن خود را برای ادامه همکاری برای فصل بعد نشان داد.

از هفته سی‌ام و اخراج مقابل گرمیو، ریوالدو فقط دو بازی انجام داد، مقابل رسیف 68 دقیقه و مقابل سائوپائولو 24 دقیقه. این پایان کار ریوالدو در برزیل بود و 6 بازی دیگر را از روی سکو تماشا کرد.


حتی پالمیراس هم دیگر علاقه‌ای به ادامه کار با ریوالدو نداشت. رفتار او برای هیچ‌کدام از این دو باشگاه قابل تحمل نبود. بدین صورت ریوالدو 8 ماه بدون تیم ماند تا بخت و اقبالش در ایران باز شود و استقلالی‌ها مجذوب او شوند.

حالا دغدغه‌های استقلال دو چندان می‌شود. سلطان حاشیه 2 که در برزیل خواهان نداشت به ایران آمده تا در کنار جاسم کرار معترض و ناآرام بازی کند.

برای هر کدام از آنها یک نیمه حاشیه کافی است تا استقلال جذاب و دیدنی شود ولی باید دید سازمان لیگ و کمیته داوران مقابل ژست‌های ریوالدو چه واکنشی نشان خواهند داد. بازیکنی که در برزیل خواهان نداشت، واقعا با چه قیمتی راهی استقلال شده است؟

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------