آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

جزئیات طرح برگزاری لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶ با ۱۲ تیم



اخبار,اخبار ورزشی,والیبال

بر اساس اعلام رئیس فدراسیون والیبال، طرحی وجود دارد که سطح یک لیگ جهانی والیبال با ۱۲ تیم برگزار شود..

حذف روسیه از جمع 8 تیم برتر لیگ جهانی والیبال و پیش رو بودن المپیک 2016 ریو باعث شده احتمال تغییر ساختار دیدارهای لیگ جهانی والیبال 2016 قوت بگیرد.

بر اساس اعلام رئیس فدراسیون والیبال، این احتمال وجود دارد که سطح یک لیگ جهانی والیبال با 12 تیم و در قالب 3 گروه 4 تیمی برگزار شود. به این شکل، تیم ملی والیبال روسیه در بین تیم‌های برتر باقی می‌ماند و تیم‌های فرانسه، بلژیک، آرژانتین و بلغارستان به عنوان تیم‌های برتر سطح دوم به جمع تیم‌های برتر اضافه می‌شوند.

نحوه برگزاری دیدارهای مرحله بین قاره‌ای نیز به این شکل است که هر 4 تیم یک گروه در پایان هر هفته در یک کشور جمع شده و به صورت دوره‌ای با هم یک مسابقه برگزار می‌کنند. به این ترتیب مرحله بین قاره‌ای 4 هفته طول می‌کشد تا در نهایت 2 تیم برتر هر گروه راهی مرحله نهایی شوند.

داورزنی در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: سال برگزاری المپیک برای تیم‌ها بسیار سخت است و بسیاری از تیم‌هایی که در المپیک حضور خواهند داشت در لیگ جهانی بازی می‌کنند به همین دلیل، تغییر ساختار دیدارهای لیگ جهانی 2016 بسیار محتمل است با این حال هنوز مشخص نیست که همه تیم‌ها بتوانند ورودی 350 هزار دلاری لیگ جهانی و تجهیزات پخش HD را در کشورشان راه‌اندازی کنند.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد که تغییرات لیگ جهانی تنها در سال منتهی به المپیک اعلام می‌شود و از سال 2017 دوباره به شرایط قبل باز می‌گردد.

اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------