آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

واکنش به اختلاف باقری با برانکو و وضعیت بازیکن عراقی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,کریم باقری

سرپرست باشگاه پرسپولیس باتاکید بر اینکه برخی شایعات تنها باعث مشوش شدن افکار هواداران می‌شود، گفت: اختلافی بین برانکو و باقری وجود ندارد و تنها مشکلات شخصی برای باقری وجود دارد که در حال حل شدن است..

علی اکبر طاهری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس یک هفته پیش از آغاز پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مدت تلاش‌مان را انجام دادیم تا نیروهای مدنظر برانکو را جذب کنیم، همچنین اردوی مناسبی هم در ترکیه برگزار شد که تیم بدون حاشیه تمرینات و دیدارهای تدارکاتی خوبی را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس پنجشنبه به ایران بازگشت، افزود: روز جمعه هم نشستی با برانکو ایوانکوویچ و کادرفنی پرسپولیس داشتیم تا مشکلات و نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کنیم و در آینده با رفع این مسائل شرایط بهتری را برای تیم به وجود آوریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا واقعا برانکو در این مدت درخواست ۴ بازیکن برای چهار پست را داشته؟، افزود: اجازه بدهید بعد از دوشنبه که فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد هم بنده و هم آقای عبدی سخنگوی باشگاه پاسخگوی سوالات در این مورد خواهند بود.

وی که با برنامه رادیو ورزش صبح شنبه صحبت می‌کرد، اضافه کرد: در این مدت طبق نظر سرمربی نسبت به تقویت پست‌های مختلف تیم با افرادی که ایشان معرفی کردند و نفراتی که به ما معرفی شد مذاکراتی انجام دادیم و در نهایت نفراتی که مدنظر سرمربی بودند جذب شد. البته دوست داشتیم برخی بازیکنان هم با ما همکاری‌شان را ادامه دهند اما این اتفاق رخ نداد.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از این نفرات محمد نوری است؟، تصریح کرد: نمی‌خواهم اسم بازیکنی را ببرم هرچند که نوری برای ما خیلی زحمت کشید و دوست داشتیم بماند اما پیشتر با باشگاه قطری به توافق رسیده بود؛ به همین دلیل کامیابی نیا و مسلمان را برای تقویت نفرات تیم جذب کردیم. همچنین در بخش دفاع و حمله نیز با نفراتی که مدنظر سرمربی بود مذاکره کردیم. در این شرایط یا قیمت بازیکنان بالا بود یا نتوانستند نظر سرمربی را جلب کنند ولی بهترین گزینه‌ها را برای تیم به خدمت گرفتیم.

وی در مورد وضعیت ضرغام اسماعیل هم اینگونه اظهارنظر کرد: از نیم فصل لیگ گذشته هم خواهان جذب این بازیکن بودیم اما چون در تیم پلیس عراق بازی کرده بود، مشکل قانونی برای حضور در پرسپولیس داشت. امسال هم این مذاکرات را ادامه دادیم ولی به تفاهم نرسیدیم، زیرا این بازیکن قراردادی ۴ ساله داشت و باشگاه پلیس عراق با فروش یا حضور قرضی‌اش در پرسپولیس موافقت نکرد، به همین دلیل نفر بعدی را جذب کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت کریم باقری هم تاکید کرد: آقای باقری در فصل گذشته قراردادی با باشگاه امضاء کرد که تا پایان فصل جدید با ما باشد، البته مشکلات شخصی دارند که در حال رفع آنها هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باقری با برانکو مشکل دارد؟، خاطرنشان کرد: طرح این پرسش هم درست نیست، زیرا برخی شایعات مرجع صحیحی ندارد، ایشان هیچ مشکلی با آقای برانکو ندارند و تنها یک سری مسائل شخصی وجود دارد که حل خواهد شد.

طاهری در پایان گفت: دوستان بهتر است به جای برخی شایعات که باعث می‌شود فکر و نظر هواداران مشوش شود، برای کسب اطلاع صحیح به سایت باشگاه مراجعه کنند و اگر اتفاقی لازم به توضیح باشد قطعا بنده و سایر مسئولان باشگاه در خصوص آن پاسخگو خواهیم بود.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------