آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

آمار پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی,پول‌های بلوکه شده

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بخش عظیمی از پول‌های بلوکه شده فوتبال ایران با رایزنی های صورت گرفته به کشور بازگشته، تصریح کرد: از این مقدار تقریبا 1 میلیون دلار دیگر باقی مانده که با رایزنی‌ها و مذاکرات در حال بازگشت به کشور است..

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بخش عظیمی از پول‌های بلوکه شده فوتبال ایران با رایزنی های صورت گرفته به کشور بازگشته، تصریح کرد: از این مقدار تقریبا 1 میلیون دلار دیگر باقی مانده که با رایزنی‌ها و مذاکرات در حال بازگشت به کشور است.

محمود گودرزی با اشاره به 10 میلیون دلار پول‌های بلوکه شده ایران در جریان صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی برزیل گفت: تاکنون بخش عظیمی از این پول‌ها با رایزنی‌های صورت گرفته به کشور بازگشته است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه بلوکه شدن 10 میلیون دلار سهم ایران از فوتبال ارتباط چندانی با قضیه تحریم‌ها نداشته است، گفت: از این مقدار تقریبا 1 میلیون دلار دیگر باقی مانده است که با رایزنی‌ها و مذاکرات در حال بازگشت به کشور است.

گودرزی همچنین در خصوص قول رئیس جمهور پیرامون تخصیص اعتبار ویژه به آماده سازی تیم‌های ورزشی برای حضور در مسابقات المپیک آتی به خانه ملت گفت: قرار است بعد از قول رئیس جمهور، درخواستی را به صورت مکتوب به ایشان ارائه کنیم تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از ردیف‌های مربوطه، اعتباری را برای آماده سازی تیم های ملی جهت حضور در بازی های المپیک در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دهد.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------