تشکیل عجیب و غریب‌ترین تیم فوتبال دنیا



اخبار,اخبار ورزشی,عجیب و غریب‌ترین تیم فوتبال دنیا

 تشکیل عجیب و غریب‌ترین تیم فوتبال دنیا
انجمن بیکاران زنده

این روزها همه بازیکنان فوتبال در تب و تاب انتخاب تیم جدید هستند و عده‌ای هم علاقه به ماندن در باشگاه فعلی‌شان را علنی کرده‌اند. در این شرایط، تعدادی از بازیکنانی که روزی در تیم‌های مطرح جهان توپ می‌زدند، حالا به هر دلیلی تیم ندارند و پس از پایان قرارداد قبلی، هیچ باشگاهی را خواستار خود ندیدند. اقدام از سر بیکاری بود یا هدف‌دار به نظر می‌رسید، مهم این است که حالا ٦٠ بازیکن از برجسته‌ترین بیکارها و بدون تیم‌های فوتبال دنیا در اقدامی جالب یک تیم فوتبال تشکیل داده‌اند و با بازی‌های خود، قصد جلب توجه باشگاه‌های مختلف برای از سرگیری دوران حرفه‌ای را دارند..

حاضر در نیمه‌نهایی
این باشگاه غیررسمی و جالب تا مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت برگزار شده توسط اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال پیش رفته است؛ آن هم با حضور بازیکنانی از ١٨ کشور مختلف اروپایی. در بین این بازیکنان، فوتبالیست‌های سابقا متوسط رو به بالایی مانند یری یاروسیک، بازیکن اهل جمهوری‌چک دوران گذشته چلسی و کریستوبال مارکس، ‌هافبک سابق ویارئال حضور دارند.

 

اسکار آرپون، سرمربی بیکار اسپانیایی، هدایت تیم را به عهده دارد و هر ٦٠ بازیکن به امید حضور با ارزان‌ترین قیمت ممکن در تیم‌های اروپایی (کاری که در روزهای خوبشان به راحتی قابل انجام بود) به توپ ضربه می‌زنند. تیم‌های بزرگ ریسک خرید این بازیکنان از دور خارج شده را به جان نمی‌خرند اما همیشه یک گروه وجود دارد که متوسط‌ها را جارو کند!
تایید   فیفا
جالب است بدانید یوفا و فیفا که معمولا تیم‌های سمبلیک و تزیینی را به رسمیت نمی‌شناسد، اخیرا در اقدامی جالب از حضور و فعالیت چنین تیمی حمایت کرده اما گرم‌شدن کار و کاسبی این تیم، پای دلالان را به محل بازی‌های تیم می‌کشاند. به هرحال بازیکنان بیکار چون عطش زیادی به بازگشت دارند، معمولا پول زیادی برای گرفتن یک مدیربرنامه خرج می‌کنند و این موضوع، اختیار تام را به مدیربرنامه واگذار می‌کند. با بازارگرمی احتمالی آنها هم نرخ بازار می‌شکند!


ادامه  فعالیت؟
هنوز معلوم نیست تیم ٦٠ نفره بعد از پایان تورنمنت اخیر ترتیب داده شده توسط اتحادیه فوتبالیست حرفه‌ای جهان هم به کارش ادامه می‌دهد یا نه. به هرحال همیشه بازیکن بیکار وجود دارد و همیشه هم احتمال تیم پیدا کردن یک یا چند نفر از این بازیکنان وجود دارد. جالب است بدانید ارزش این ٦٠ بازیکن در آخرین تیمی که حضور داشتند، روی هم یک‌میلیارد یورو بود؛ رقمی که پرداختش برای رئال‌مادرید و منچسترسیتی هم رویایی به نظر می‌رسد.
با چنین پتانسیلی، تیم جالب دنیای فوتبال این روزها علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود کشانده است.

اخبار ورزشی - شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------