آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

ستاره ای که نمی خواهد روی جلد مجلات باشد



اخبار,اخبار ورزشی,آندره آ پیرلو

او آندره آ پیرلو است. اسطوره فوتبال ایتالیا که در سال های اخیر نه تنها یکی از محبوب ترین بازیکنان ایتالیایی ها بوده بلکه عنوان خوش پوش ترین فوتبالیست ایتالیایی را نیز یدک می کشد..

اما پیرلو در نهایت با تمام محبوبیت و افتخاراتش فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس را ترک کرد چون نمی خواست روزی برسد که او را به دلیل سن بالایش از باشگاه اخراج کنند. پیرلو پس از جدایی از یوونتوس راهی نیویورک سیتی آمریکا شد تا دو سال و نیم را در این باشگاه سپری کند.

 

پیرلو اکنون یکی از جالب توجه ترین ورزشکارانی است که در آمریکا زندگی می کند. هم اکنون نشریات و مجلات زیادی به دنبال عکس گرفتن از این بازیکن محبوب و خوش پوش ایتالیایی ها هستند. او حتی با پیشنهاد چند کمپانی مشهور برند لباس برای تبلیغات روبرو شده است اما نمی خواهد به غیر از فوتبال به چیز دیگری فکر کند.

به گزارش دیلی استار ،این هافبک بازی‌ساز گفت: حضور من در آمریکا به جهت تبلیغات و کسب درآمد‌های بیشتر نیست. هرگز از آن دسته از افرادی که علاقه‌مند هستند که عکس‌شان روی جلد مجله‌های عامه پسند باشد نبوده‌ام. به امریکا آمده‌ام برای بازی کردن و به آمریکا آمده‌ام زیرا نمی‌خواستم در اروپا بمانم، اگر اروپا قصدم بود، فقط و فقط در یوونتوس می‌ماندم.

او که با قراردادی دو سال و نیمه به آمریکا رفته، افزود: البته که طرح‌هایی دارم که به ام‌ال‌اس کمک کنم تا از این هم بهتر شود اما هرگز از یادم نخواهد رفت که مقصود اصلی من، بازی فوتبال است!


اخبار ورزشی - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------