نوبتی هم باشد نوبت برانکوست!



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

برانکو ایونکوویچ و باشگاه پرسپولیس فصل نقل وانتقالات عجیبی داشتند..

اختلاف نظر بر سر جذب بازیکنان باعث شد تا اصطلاک زیادی بین برانکو و پرسپولیس به وجود بیاید. هر چندعبدی می گوید اکثر بازیکنانی را که برانکو می خواست جذب کردند اما کیست که نداند آنها در طول نقل و انتقالات، چه بحث هایی با هم داشتند.

 

واقعیت این است که برانکو به عنوان سرمربی اختیارات می خواست اما برای جذب بعضی از بازیکنان از جمله ماریچ، با فشارهای باشگاه روبرو شد. البته گاها این مخالفت ها بد هم نبود. ولی مثلا بر سر ماجرای جذب محسن مسلمان، پرسپولیسی ها به حرف برانکو گوش نکردند. او علاقه ای به جذب این بازیکن نداشت اما در نهایت با فشار باشگاه قرمزپوش شد. باشگاه تا لحظه آخر برای بازگشت سید جلال و کریم انصاری فرد هم تلاش کرد. در حالی که برانکو می گفت این دو بازیکن را نمی خواهد، باشگاه به صورت مداوم با آنها در تماس بود و حتی مسولان با سید جلال و انصاری فرد قول و قرار رستوران گذاشتند.

 

در نهایت به خاطر همین تناقض ها بود که کریم انصاری فرد مصاحبه ای با خبرورزشی کرد و گفت: «من را قربانی اختلافات خود نکنید. چرا اسم من را وسط می اندازید؟» همان جا برای هواداران مشخص شد داستان چیست. برانکو در محفلی دوستانه گفته است باشگاه در طول نقل و انتقالات آنطور که باید به حرف های او گوش نکرد و همه بازیکنان مورد نظرش را هم به تیم نیاورد.

 

گویا باشگاه پرسپولیس برای شروع فصل جدید با قصه تازه ای روبرو شده. اینکه در طول نقل و انتقالات باشگاه نشین ها تاثیرشان را گذاشتند و حالا با شروع فصل، دور دور برانکو خواهد بود. او منتظر است تا لیگ شروع شود و قدرت خود را درون تیم نشان دهد. اوست که ترکیب را می چیند نه مسولان تیم. با این شرایط خیلی زود مشخص خواهد شد که این مربی بر سر چه بازیکنانی با باشگاه مشکل داشت.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------