آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کفاشیان حذف آیت اللهی را کلید زد؟



اخبار,اخبار ورزشی,علی کفاشیان

اخبار ورزشی - کفاشیان حذف آیت اللهی را کلید زد؟
 علی کفاشیان احساس خطر کرده و حالا لب به انتقاد از مسئولان فوتبال پایه کرده است.

ناکامی تیم های پایه فوتبال سبب شده تا علی کفاشیان در شرایطی که زیر فشار انتقادات وزارت ورزش است از اصلاحات سخن بگوید. اصلاحاتی که البته مد نظر وزارت ورزش هم هست.

 

کفاشیان که از همه تیم های ملی اش تنها تیم ملی فوتبال بزرگسالانش باقی مانده تا ناکامی هایش تکمیل شود ، به دنبال ایجاد اصلاحات برای کم کردن فشارهاست. او که این روزها از طرف کمیسیون اصل 90 مجلس به شدت زیر فشار است ، حالا با جبهه جدیدی از انتقادات روبرو شده. جبهه ناکامی های فنی. مردی که همیشه می گفت چون پول ندارد برای تیم های پایه از مدیران 700هزار تومانی استفاده می کند ، خیلی سریع با ناکامی تیم جوانان ، عبدالرسول دانشجو سرپرست کمیته جوانانش را برکنار کرد.


این البته همزمان بود با برکناری آیت اللهی از سرپرستی تیم امید. او حالا موجی از برخورد با باند شیرازی های فدراسیونش را آغاز کرده است. وزارت ورزش به شدت دنبال تغییر آیت اللهی است و حالا کفاشیان دارد مسئولیت های نایب رئیس اولش را یک به یک از او می گیرد. رئیس فدراسیون که می داند هنوز وزیر قطعیتی برای تغییر خودش ندارد، می گوید :« مدیریت کمیته فنی و توسعه فدراسیون هم تغییر می کند یا ترمیم می شود.»


او البته به شدت از اتفاقات تیم ملی جوانان و حذف فاجعه آمیز این تیم دلخور است. اینکه تیم جوانان مثل تیم امید که قبل از افتتاحیه بازی های آسیایی حذف شد و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تیتری درشت برایش نوشت: ایران اولین تیم حذف شده از بازی ها!
حالا کفاشیان که مربی محبوب رسانه ها و اهالی فوتبال را در این تیم گذاشته بود ، مهدی مهدوی کیا را برای مدیریتش انتخاب کرده بود و در دو سال بیش از 4 میلیارد برای اردوهایش در آلمان ، روسیه و تهران پرداخته است می گوید: «این همه هزینه کردیم و هیچ نتیجه ای نگرفتیم. پس باید تمام کادر فنی را تغییر دهیم.»


او شاید این روزها بیشترین فشار در طول سال های مدیریتی اش را تحمل می کند چون در شرایطی که منتقدانش از رسانه ها تا وزارت ورزش هستند دیگر کسی نیست که او را پرچمدار مبارزه با دخالت سیاسی در فوتبال بداندپس یا باید تن به مشروطه خواسته شده از سوی وزارت ورزش بدهد یا زیر بار این فشار به سمت حذف از فوتبال حرکت کند چون خودش اصرار دارد به خواسته همسرش برای استعفاء و رفتن از فوتبال تن در ندهد. اگرچه حضور کفاشیان در راس فوتبال ایران حداقل نا زمان برگزاری مجمع فوتبال آسیا اتفاق مهمی است جایی که او شاید بتواند دو رویای بزرگ فوتبال ایران را محقق کند: رسیدن به نایب رئیسی کنفدراسیون که خیلی به آن نزدیک است و میزبانی جام ملتهای آسیا که برای رسیدن به آن نیاز به حمایت ویژه از سوی وزارت ورزش ایران دارد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------