آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

کفاشیان: کمیته‌ فنی موافق وینگادا نیست



اخبار,اخبار ورزشی,علی کفاشیان

 

اخبار ورزشی - پیش از نشست کمیته‌ فنی امروز
کفاشیان: کمیته‌ فنی موافق وینگادا نیست

رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که کمیته‌ فنی مخالف ادامه حضور نلو وینگادا در تیم ملی امید است گفت: همیشه برکناری سرمربی تیم‌های مهم آسان است، اما در انتخاب جانشین او اختلاف نظر داریم.

علی کفاشیان پیش از ورود به جلسه امروز کمیته‌ فنی فدراسیون فوتبال ، اظهار کرد: روز گذشته جلسه مفصلی با کمیته‌ فنی درباره کادر فنی تیم ملی امید داشتیم و برای این که بتوانیم از تمامی امکانات استفاده کرده و کار کارشناسی کاملی در این زمینه داشته باشیم، قرار شد تا جلسه دیگری امروز (دوشنبه) در این باره برگزار شود و نظرات کارلوس کی‌روش در این باره بگیریم.

وی افزود: با توجه به قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال او می‌بایست بر تیم‌های پایه هم نظارت داشته باشد و تیم امید یکی از تیم‌های مهم پایه است که بازیکنان مشترکی با تیم بزرگسالان دارد. بنابراین اگر نظر کی‌روش را هم در این باره داشته باشیم برای ما بسیار خوب خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره این که فضای عمومی کمیته‌ فنی نسبت به وینگادا چگونه است و آیا آنها معتقدند این مربی فرصت کافی برای نشان دادن خودش در تیم ملی امید داشته است یا خیر؟ گفت: ملاک ارزیابی وینگادا نباید بازی‌های آسیایی باشد، چون او مدت زیادی با تیم کار نکرد و تیمی که به این بازی‌ها رفته بود هم تیم کامل امید نبود، اما از طرفی کمیته‌ فنی می‌گوید که در تمرینات چند ماهه ای که وینگادا با تیم ملی امید داشته عملکردش رضایت بخش نیست. آنها روند تمرینات تیم امید با وینگادا را نمی پسندیدند و به همین دلیل می‌خواستیم کارلوس کی‌روش در جلسه حاضر شود. به هر حال باید تمام بررسی‌های کافی این تصمیم را بگیریم.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌ای برای جایگزینی وینگادا دارید؟ گفت: همیشه برکناری تیم‌های مهم و حساس آسان است، اما انتخاب جانشین سرمربی سخت می‌شود چون همیشه اختلاف نظر در این زمینه وجود دارد. ما در صورت قطع همکاری با وینگادا باید تلاش کنیم با گرفتن نظرات اعضای کمیته‌ فنی و هماهنگی با سرمربی تیم بزرگسالان گزینه خوبی برای تیم ملی امید انتخاب کنیم و تا زمانی هم که کمیته‌ فنی نظارت کاملی روی تیم ملی امید نداشته باشد، نمی‌توانیم یک تیم امید قوی داشته باشید.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------