درخشان؛بزرگتر از صادقیان به من گفته اند حاضرند مجانی به پرسپولیس برگردند / پیام برگردد به شهرش!



اخبار,اخبار ورزشی,حمید درخشان

 

اخبار ورزشی - درخشان؛

بزرگتر از صادقیان به من گفته اند حاضرند مجانی به پرسپولیس برگردند / پیام برگردد به شهرش!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من 90 بازی ملی و حدود 15 گل ملی هم در کارنامه دارم اما این همه دنگ و فنگ و ادا و اطوارهای امثال صادقیان را نداشتم.»

پنج‌شنبه هفته گذشته پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر توانست با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان بگذرد و 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند اما شاید آنچه این بازی را تحت‌تأثیر قرار داد تعویض دقیقه 66 پیام صادقیان بود. ستاره جوان و پرحاشیه پرسپولیس در هنگام خروج، هم به صورت لفظی به حمید درخشان اعتراض کرد و هم در دقیقه 87 نیمکت را ترک کرده و راهی رختکن شد تا خشم سرمربی تیمش را برانگیزد و...

در همین ارتباط خواندن تازه‌ترین صحبت‌های حمید درخشان خالی از لطف نیست.

*آقای درخشان شما در زمان فوتبال خود تعویض شدید؟ و اگر پاسخ مثبت است آیا به تعویض خود اعتراض می‌کردید؟
- حتماً تعویض شدم اما هرگز به خودم اجازه اعتراض نمی‌دادم و از این ادا و اطوارها در نمی‌آوردم!

*لابد متوجه شدید منظورمان پیام صادقیان و بازی با پیکان است؟
- متوجه شدم. این آقایان هنوز غوره نشده، مویز شده‌اند. متأسفانه نمی‌دانند هر قدر هم بزرگ باشند پرسپولیس از آنها بزرگ‌تر است هر چند خیلی مانده تا بزرگ شوند.

*حمید درخشان بزرگ‌تر است یا پیام صادقیان؟!
- (به شكلی معنی‌دار می‌خندد) نه آقاجان! من حمید درخشان 90 بازی ملی و حدود 15 گل ملی هم در کارنامه دارم اما این همه دنگ و فنگ و ادا و اطوارهای امثال صادقیان را نداشتم.

*بی‌تعارف شما مقصرید یا ما رسانه‌ها؟!
- من فقط تعویض کردم. آن لحظه تشخیص دادم پیام را بکشم بیرون و دیدید که بلافاصله هم گل زدیم و بازی را بردیم. اشتباهی مرتکب نشدم اما اگر اشتباه هم می‌کردم باز صادقیان حق اعتراض نداشت.

*منظورمان این است که شما به عنوان مربی برخورد لازم را نکردید و ما هم شاید یک مقدار بیشتر از ظرفیت بازیکن به او بها دادیم!
- حق با شماست. با 2 بازی خوب چنان یک بازیکن را بالا می‌برید که سرش گیج می‌رود و خودش را گم می‌کند.

*ولی برخی معتقدند شما هم به دلیل آنکه به پیام صادقیان احتیاج دارید با او مدارا می‌کنید؟
- همین حرف‌ها مشکل‌ساز می‌شود. همین صحبت‌ها دردسر درست می‌کند. مگر طی یکی، دو ماه گذشته ما پیام صادقیان را داشتیم؟ دیدید بدون او هم به راه‌مان ادامه دادیم.

* البته پیام صادقیان در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام نوشته که نیم‌فصل از پرسپولیس می‌رود.
- در این رابطه اول باشگاه تصمیم می‌گیرد ولی پیام صادقیان بهتر است به شهرش برگردد تا قدر تیم بزرگ پرسپولیس را بداند. شما نمی‌دانید چه بازیکنانی با من تماس می‌گیرند و خواهش و التماس می‌کنند که برگردند پرسپولیس!

 *جداً؟! کدام بازیکنان؟
- نمی‌خواهم اسم ببرم اما کسانی که ظاهراً اسم‌شان را تریلی هم نمی‌کشید تازه پس از جدا شدن از پرسپولیس فهمیده‌اند این تیم چه عظمتی دارد و حتی به من اعلام می‌کنند حاضرند مجانی برای پرسپولیس بازی کنند!

 *بحث دیگر هم این است که به هر حال در دربی به پیام صادقیان احتیاج دارید!
- پرسپولیس به بازیکنی احتیاج دارد که سرش را برای این تیم بگذارد و برای تیمش تولید حاشیه نکند. پیام صادقیان هم از آسمان به زمین نیفتاده و با این رفتارها، اول به خودش ضربه می‌زند. (جوری حرف می‌زند انگار دیگر تمایلی به ادامه بحث درباره صادقیان ندارد!)
 
*به عنوان سؤال آخر؛ منصور ابراهیم‌زاده پس از پایان بازی عنوان کرد که این پرسپولیس ضعیف‌ترین پرسپولیس سال‌های اخیر بوده است؟
- از ابراهیم‌زاده توقع نداشتم ولی یک سؤال دارم و آن، این است که چرا تیم پیکان نتوانست مقابل ضعیف‌ترین پرسپولیس سال‌های اخیر به قول خودشان به پیروزی برسد؟! (پس از گفتن این جمله می‌خندد و از ما خداحافظی می‌کند!)

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------