آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

خبری که ممکن است یک «جشن» را خراب کند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نفت

اين روزها براي هواداران برزيل ايران، روزهايي طلايي و خاطره‌انگيز است. صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در حضور هزاران هوادارش توانست دو بر يك فجر سپاسي را شكست بدهد و به مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور صعود كند.

  به گزارش جام نیوز، اين روزها براي هواداران برزيل ايران، روزهايي طلايي و خاطره‌انگيز است.

صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در حضور هزاران هوادارش توانست دو بر يك فجر سپاسي را شكست بدهد و به مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور صعود كند.
 
همين مساله، آبادان را يكسره غرق در شور و شعف كرد. با اين وجود شايد آينده‌اي كه انتظار نفتي‌ها را مي‌كشد، آنقدرها درخشان و اميدواركننده نباشد. حقيقت آن است كه طبق قوانين شركت نفت، هزينه كردن براي تيم‌هايي كه در مسابقات ليگ برتر حاضر هستند با ممنوعيت و محدوديت مواجه است و حالا كه نفت آبادان به سطح اول رقابتهاي باشگاهي در فوتبال ايران برگشته، بعيد است كه مسوولان نفت منابع مالي را در اختيار اين تيم بگذارند.

اين شبيه همان اتفاقي است كه در ليگ پانزدهم براي نفت تهران رخ داد و كاري كرد كه اين تيم حتي در تامين هزينه اردوهاي قبل از بازي هم دچار مشكل شود. عليرضا منصوريان و شاگردانش امسال بارها از بي‌پولي ناليدند، اما هيچكس در مجموعه نفت كمك‌شان نكرد.

آنها با پيروزي برابر پرسپوليس، سرنوشت قهرمان ليگ را عوض كردند، اما شب قبل از همان بازي هم صرفا با كمك مالي سازمان ليگ موفق به برپايي اردو شدند! نمونه اين اتفاق، قبلا در ليگ برتر براي نفت مسجد سليمان هم رخ داد و اين تيم در ليگ چهاردهم بعد از كاهش شديد اعتبارات مالي، به دسته پايين‌تر سقوط كرد. حالا بايد ديد نفت آبادان كه با حمايت گسترده هوادارانش و با كلي اميد و آروز به ليگ برتر صعود كرده، به ضلع سوم اين مثلث مايوس‌كننده تبديل خواهد شد يا نفتي‌ها با انعطاف بخشيدن به مقررات‌شان كمك مي‌كنند كه حداقل اين تيم با انبوه هوادارانش نفس بكشد و زنده بماند؟ 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------