آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

طاهری: کارمند باشگاه پرسپولیس را نشان دادند وگفتند با فلانی ارتباط دارد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,طاهری

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: و ما هم بارها اعلام کردیم که این بازیکنان با نظر کادرفنی جذب شده اند اما برخی اصرار به حاشیه سازی دارند.

علی اکبر طاهری در گفت و گو با کاپ در واکنش به گزارشی که شب گذشته در برنامه نود درباره چگونگی جذب بازیکنان اوکراینی پخش شد، اظهار داشت: به نظرم با این کارشان آبروی کل رسانه ها را بردند. فکر می کردند که اطلاعاتشان دقیق است اما تصویر 2 کارمند باشگاه را نشان دادند و گفتند که در آوردن بازیکنان اوکراینی نقش داشتند.

وی افزود: این 2 نفر کارمند باشگاه هستند و یک نفر از آنها وظیفه حراست از ساختمان باشگاه را دارد اما گفتند با فخار و گلستانه در ارتباط بودند که بازیکن بیاورند. این اشتباه بزرگ و عجیبی بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: تیمی که در صدر جدول قرار دارد و نتایج خوبی می گیرد، باید حمایت شود، نه اینکه به این صورت با حرفهای بدون سند برایش حاشیه سازی شود. پرسپولیس بازی مهمی را در پیش دارد و ما هم بارها اعلام کردیم که این بازیکنان با نظر کادرفنی جذب شده اند اما برخی اصرار به حاشیه سازی دارند.

طاهری در ادامه گفت: از رسانه ها می خواهم که رسالت واقعی خود را در این باره نشان دهند و با سند و روی مستندات مطلبی را مطرح کنند، نه روی شنیده ها. با این وضعیت ممکن است مشکلات زیادی برای فوتبال ما به وجود آید.

وی در پایان درباره جلسه اش با برانکو افزود: مثل همیشه صحبت هایی را پیرامون تیم انجام دادیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------