آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برانکو: درباره رضائیان امروز تصمیم‌ می‌گیریم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز (سه‌شنبه) درباره وضعیت رامین رضائیان تصمیم‌گیری می‌کنیم و آن را به اطلاع هواداران می‌رسانیم ولی اکنون باید روی آنچه تمرکز کنیم که برای به دست آوردن آن تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم قهرمانی را به هواداران خود هدیه کنیم.

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: در مورد رامین رضائیان امروز تصمیم‌گیری می‌کنیم و هواداران و رسانه‌های عزیز در جریان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: پرسپولیس پرطرفدارترین است، پس توجه به آن زیاد است. در نتیجه حرف و سخن و حاشیه‌ها هم فراوان خواهد بود اما این مسائل نباید تمرکز ما را بر هم بریزد. وظیفه ما در پرسپولیس روشن است. هواداران پرسپولیس نتیجه و قهرمانی تیم خودشان را می‌خواهند و باید اینها را تقدیمشان کنیم. بهترین باور ما، آنها هستند. خط مشی پرسپولیس را آنها از سال‌ها قبل معلوم کرده‌اند، اینکه باید بهترین باشیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیش از یک سال است که با کمک و حمایت هوادارانمان و تلاش باشگاه و بازیکنان زمان صرف شد تا پرسپولیس به جایی برسد که هواداران را خوشحال کند و البته باور داریم و می‌توانیم خیلی بهتر از اینها باشیم و با کمک و حمایت هواداران از همه موانع خواهیم گذشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------