رامین آنجایی می‌رود که پرسپولیس بخواهد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رضاییان

ظاهرا قرار نیست حاشیه های مربوط به رامین رضاییان تمام شود؛ حتی اگر برانکو ایوانکوویچ اعلام کند نیازی به این بازیکن ندارد.

به گزارش ورزش‌سه، ماجراهای رامین رضاییان یک ماهی می شود که فوتبال ایران را درگیر خودش کرده است. حضور پرشائبه در ترکیه و امضای قرارداد با ریزه اسپور به اندازه خودش عجیب بود اما موضوع عجیب تر زمانی بود که او قصد بازگشت به ایران کرد و پرسپولیس این بازیکن را نخواست.

رضاییان امیدوار بود با عذرخواهی از  هواداران و مسئولان پرسپولیس بار دیگر بتواند به این تیم برگردد و مانند طارمی مورد عفو برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد اما این اتفاق رخ نداد. برانکو برخلاف موضوع طارمی، درباره رضاییان سر حرفش ماند و در نهایت دیروز آب پاکی را با بیان این جمله که «تا نیم فصل به هیچ بازیکن دیگری نیاز ندارم» روی دست او ریخت.
با منتفی شدن حضور رضاییان در پرسپولیس، گمانه زنی های متعددی درباره عقد قرارداد این بازیکن با تیم های دیگر لیگ برتری آغاز شده است. در این میان نام تراکتور، ذوب آهن، خونه به خونه و... هم به میان آمده است اما مساله اصلی در این میان وضعیت قرارداد او است.

درباره رضاییان گفته می شود چند شب پیش با پرسپولیس قرارداد دوساله امضا کرده و بازیکن پرسپولیس است. در چنین شرایطی اگر او بخواهد به تیم دیگری برود، باید با اجازه مسئولان پرسپولیس باشد و یا اینکه پول فسخ قرارداد با سرخپوشان تهرانی را پرداخت کند.

این در حالی است که صبح امروز مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد رضاییان قراردادی با تیمی ندارد و بازیکن آزاد محسوب می شود. وقتی با شهبازی تماس گرفتیم و از ماجرای قرارداد دوساله با رضاییان پرسیدیم، اینطور واکنش نشان داد: «پرسپولیس به ما قرارداد جدیدی با رضاییان ارائه نکرده و تا زمانی که این کار را انجام ندهد، او بازیکن آزاد است اما اگر این اتفاق بیفتد، بازیکن پرسپولیس خواهد بود.»

هوشنگ نصیرزاده، رییس سابق کمیته تدوین مقررات فدراسیون درباره موضوع رضاییان اینطور به ورزش سه توضیح میدهد: «من هم شنیده ام که رضاییان با پرسپولیس قرارداد امضا کرده اما هنوز از طرف پرسپولیس چیزی به سازمان لیگ ارائه نشده است. از سوی دیگر رضاییان هم نسخه ای از قرارداد در اختیار ندارد. با این حال طبق قانونی که از سال 92 تصویب شده، قراردادهای داخلی معتبر است و اگر پرسپولیس با رضاییان قرارداد بسته باشد، بازیکن این تیم محسوب می شود و جابه جایی اش در نقل و انتقالات با نظر این باشگاه باید صورت پذیرد.»

با توجه به احتمال بازگشت رضاییان به پرسپولیس در نیم فصل، در صورتی که سرخپوشان تهرانی با رضاییان قرارداد داشته باشند، قطعا او را به تیمی قرض می دهند که مدعی نباشد و بتوانند هر زمانی که خواستند این بازیکن را برگردانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------