توقف استقلال برابر پیکان / شاگردان منصوریان همچنان در حسرت برد!



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

تیم فوتبال استقلال که به خاطر دو شکست و یک تساوی در سه دیدار ابتدایی لیگ شانزدهم از سوی هوادارانش تحت فشار بود چهارمین دیدارش را هم با تساوی به پایان برد تا با دو امتیاز به تعطیلات برود.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال در هفته چهارم از شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد که  این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مرتضی آقاخان(۴) برای پیکان و بهنام برزای (۸۲) برای استقلال گل زدند.

در نیمه اول این دیدار که بازی جذابی را از سوی هر دو تیم شاهد نبودیم شاگردان جلالی در دقیقه ۴۰ توسط مرتضی آقاخانی به گل برتری دست پیدا کردند. بعد از این گل استقلالی ها تلاش کردند با شکست راهی رختکن نشوند اما حملات آنها راه به جایی نبرد.

در نیمه دوم علیرضا منصوریان سعی کرد با انجام تعویض های فردی و تاکتیکی تیمش را به سمت جبران نتیجه سوق دهد. این تلاش او در اواخر نیمه دوم جواب مثبت داد و بهنام برزای که یکی از بازیکنان تعویضی بود با جاگیری خوب خود در محوطه جریمه پیکان موفق شد گل تساوی را وارد دروازه شاگردان مجید جلالی کند.

در دقایق باقی ماندن استقلال تیم برتر میدان بود و صاحب موقعیت های خوبی هم شد اما نتوانست از این موقعیت ها استفاده کند تا از چهار بازی گذشته صاحب دو امتیاز شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------