آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

منصوریان: به بازیکنان گفتم باید کارگری هواداران را کنید / به آْنها قول می‌دهم تیم با صلابتی داشته باشیم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دو نیمه متفاوت را مشاهده کردیم، تقریبا 20، 25 دقیقه در نیمه دوم آن شکلی که من دوست داشتم و هواداران دوست دارند بازی کردند.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل پیکان، اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را مشاهده کردیم، تقریبا 20، 25 دقیقه در نیمه دوم آن شکلی که من دوست داشتم و هواداران دوست دارند بازی کردند. لفظ جانانه را برای این مدت استفاده می‌کنم. 5 موقعیت خلق کردند و به راحتی می‌توانستیم در این مدت به برتری برسیم.

وی ادامه داد: داخل زمین حدود 20 دقیقه هوادار لذت برد، این موضوع که بازی خوبی انجام دادیم از فرشید اسماعیلی و امید ابراهیمی شروع شد. از عملکرد بازیکنانم در کل راضی هستم.  اینکه سعی و تلاش می‌کنند برای بردن خوب است اما یک جایی باید استارت خورده می‌شد که بازیکنان به خودشان بیایند. ابتدا امید ابراهیمی و پس از آن فرشید باقری و فرشید اسماعیلی بودند شدیداً به این تیم اعتقاد دارم اما روزهای سخت خود را می‌گذراند.

سرمربی استقلال یادآور شد: به بازیکنانم گفتم که باید برای هواداران کارگری کنید باید لباس کارگری بپوشید، افتخار کنیم که هوادار به ورزشگاه می‌آید. امروز این قول را به هواداران می‌دهم که تیم باصلابتی درستی کنیم. تیمی که وقتی به ورزشگاه می‌آید هیچ ناراحتی نداشته باشد. امروز روح جنگندگی را در بازیکنانم دیدم و انتقال این جنگندگی باید به روی سکوها باشد.

منصوریان گفت: هوادار می‌خواهد 20 دقیقه ما تبدیل به 90 دقیقه شود. قطعا تیم باصلابتی خواهیم داشت. دست تک تک هواداران را می‌بوسم، قطع به یقین این حمایت بعد از پایان تعطیلات لیگ به سرمنزل مقصود خواهیم رسید. باید تیم حفظ شود، جوانانی هستند که در این 20 دقیقه مرا امیدوار کردند. تیمی که پیراهن استقلال را می‌پوشد جانش را برای هوادار می‌گذارد. باید نهایت قدردانی را از هواداران داشته باشیم. با تمام احترام به جلالی باید بگویم که تیم حریف هم بازی خوبی به نمایش گذاشت.

وی افزود: این ورزشگاه سومین ورزشگاه ایران است که دغدغه‌ای به اسم چمن نداشتیم. امکانات خیلی خوبی دارد که در حد توانایی خوب بوده است. دست تک‌تک عزیزان را می‌بوسم، امکانات بسیار خوبی دارند و در زمان پذیرایی بدون هیچ دغدغه‌ای وارد شدیم. از احترامی که برای پورحیدری گذاشتند و ماشین آوردند دم نیمکت تشکر می  کنم امیدوارم که چنین زمین‌هایی را داشته باشیم و مربیان دغدغه تاکتیکی نداشته باشند.

سرمربی استقلال در مورد تعطیلی استقلال،‌گفت: فردا ریکاوری می‌کنیم و سه روز تیم تعطیل خواهد شد چون جای ثابت هیچ جا نداریم و برای زمین تمرین خانه به دوش هستیم نمی‌دانم کجا تمرین می کنیم البته افتخاری قول داد که زمین تمرین ما ثابت می‌شود سه ماه است که دغدغه زمین تمرین داریم ان‌شاالله از سه شنبه کارمان را شروع می‌کنیم و با نشانه‌های از چند جوان را در تعویض‌هایم ببینم و می‌توان این احترام را برای آنها قائل بود که پیراهن استقلال را بر تن کنند.

وی افزود: 4 بازی دوستانه در این مدت خواهیم داشت و سعی می‌کنیم که بوی جنگندگی را در تمرینات خود حفظ کنیم. باز هم از هواداران که ما را رو به جلو هل می‌دهند تشکر می‌کنم از آنها متشکرم. تیمی را روانه مسابقات می‌کنیم که هیچ شک و شبهه‌ای در آن وجود نداشته باشد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------