آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

موضع گیری تند طاهری علیه سازمان لیگ



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,طاهری

حاشیه های قرارداد موازی سازمان لیگ و پرسپولیس با حامیان شان باعث شده تا طاهری به شدت نسبت به این مساله واکنش نشان دهد و خواهان پیگیری اش شود.

به گزارش ورزش سه، در حالی که پرسپولیسی ها از فصل گذشته همکاری خود را با سامانه هواداری آغاز کرده اند، سازمان لیگ نیز در این فصل سامانه دیگری را تحت عنوان سامانه هواداری تیم های لیگ برتری معرفی و در بازی های لیگ به تبلیغ آن می پردازد. مساله ای که مشکلات زیادی برای باشگاه ها، خصوصا پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به وجود آورده است.

با این حال علی اکبر طاهری با انتقادی تند نسبت به این مساله واکنش نشان داده و در بخشی از صحبت های خود با روزنامه پیروزی گفته: من برای نماینده مجلس شدن به پرسپولیس نیامده ام و نمی خواهم از اینجا به شغل و منصبی برسم. پس ابایی از جنگیدن برای پرسپولیس ندارم. مگر می شود بگذارم حق پرسپولیس و هوادارانش پایمال کنند؟ تا اینجا خیلی اتفاقات افتاده اما اصلا کوتاه نیامده ام و پیگیر حق و حقوق پرسپولیس هستم. کاری که شهبازی در مورد کنعانی زادگان و رضاییان کرد قطعا حق و حقوق پرسپولیس را نشانه گرفته بود و ما هم با همه وجود مقابل آن ایستاده ایم و پیگیرش هستیم. قانون را نادیده نمی گیریم و توقع داریم دیگران هم تابع باشند.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی با سامانه هواداری تیم ملی نداریم و آن را اگر تبلیغ کنند ما هم در این سامانه مشارکت می کنیم چون همگی عاشق تیم ملی هستیم. اما با سامانه هواداری لیگ برتر لیگ برتر مشکل داریم و آنها هم باید تیم های تحت پوشش خود را در این سامانه مشخص کنند تا کارشان را قانونمند باشد و برای ما مشکل ساز نشود. من این حرکت سازمان لیگ را اینطور می بینم که آنها می خواهند در استادیوم شعار مرگ بر پرسپولیس و هوادارانش را پخش کنند و تا در باشگاه پرسپولیس هستم اجازه چنین کاری را نمی دهم.

علی اکبر طاهری در ادامه صحبت هایش گفت: دوستان خیلی راحت این طرف و آن طرف گفتند طاهری و گودرزی می خواهند فوتبال را در دست خودشان بگیرند و دوستی من و وزیر را بهانه خود برای تخریب عملکرد ما قرار دادند. من اما تمام توان خود را به کار گرفتم تا مشکلات مالی این تیم و سایر تیم های پرطرفدار که سال هاست بلای جان فوتبال ما شده را حل کنیم که این هم شده بلای جان ما! نمی دانم چرا دوستی من و گودرزی برای عده ای اینقدر مساله ساز شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------