اصفهانیان: از شفاف‌سازی برانکو استقبال می‌کنیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,اصفهانیان

رئیس کمیته داوران گفت: صحبت‌هایی که سرمربی پرسپولیس مطرح کرده را گزارش کرده‌ایم و مسئولان ذیربط در این باره تصمیم خواهند گرفت.

به گزارش فارس، فریدون اصفهانیان در خصوص معرفی رئیس دپارتمان داوری اظهار داشت: طبق ماده 6 آیین نامه کمیته داوران وظیفه دارد که رئیس دپارتمان داوری را به فدراسیون معرفی کند که ما هم این کار را انجام دادیم و قرار است دبیرکل فدراسیون فوتبال آنرا ابلاغ کند که به نظر می‌رسد او هم حسن کامرانی‌فر را مورد تائید قرار بدهد.

وی در مورد صحبت‌های برانکو مبنی بر اینکه اعلام کرده حرفهایی دارد که اگر آنها را بگوید 6 ماه محروم می‌شود خاطرنشان کرد: اینگونه حرف زدن اصلا حرفه‌ای نیست اگر برانکو صحبتی دارد بهتر است آن را بگوید و یا محرمانه برای ما ارسال کند. برانو زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده و همیشه احترام خاصی برای او قائل هستیم اینگونه صحبت کردن ها از او بعید است به هر حال مربی پرسپولیس مسئولان رفتار نکرده و به همین دلیل هم اخراج شد.
 
رئیس کمیته داوران افزود: ما خوشحال می‌شویم که شفاف سازی صورت بگیرد  و از آن استقبال می‌کنیم. درهای فدراسیون به روی همه باز است چه برسد به برانکو که زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده است. به هر حال اینگونه صحبت کردنها درست نیست. ما هم این موارد را گزارش کرده‌ایم و مسئولان باید پاسخگو باشند.
 
اصفهانیان در مورد اینکه آیا احتمال محرومیت برانکو وجود دارد یا خیر گفت: این موضوع به عهده ما نیست ما موارد را گزارش می‌دهیم و مسئولان ذیربط باید در مورد آن تصمیم بگیرند. اگر برانکو حرفی برای گفتن دارد بهتر است آن را اعلام کند و اگر خودش می‌داند که آن حرف درست نیست و احتمال محرومیت وجود دارد پس چه لزومی دارد که آنرا بیان می‌کند قطعا حرفش حقیقت ندارد که محروم می‌شود. به هر حال ترکی از داوران خوب و زحمتکش ماست و وقتی برانکو اینگونه صحبت می‌کند همه داوران را در بر می‌گیرد. خوب نیست که او اینگونه اذهان عمومی را خراب می‌کند.
 
رئیس کمیته داوران در مورد قضاوت داوران در چهار هفته سپری شده از لیگ برتر و اینکه آنها 12 اشتباه تاثیرگذار داشته اند گفت: به نظرم داوران روز به روز بهتر می‌شوند. در هفته چهارم هیچ مشکل داوری نداشتیم همچنین این را باید مدنظر قرار بدهیم که جوانگرایی صورت گرفته اگر در سالهای گذشته یک داور 28  هفته قضاوت می‌کرد اما سال گذشته دیدید که بهترین داور 14 هفته بیشتر قضاوت نکرد.
 
وی در مورد مشکلاتی که برای داوران فوتسال به وجود آمد خاطرنشان کرد: حرکتی که داوران فوتسال در هفته اول لیگ انجام دادند و از پوشیدن لباس اسپانسر خودداری کردند خوب نبود و از داوران بعید بود که چنین حرکتی انجام دهد اگر آنها حرفی برای گفتن داشتند بهتر بود با مسئولان فدراسیون در میان می‌گذاشتند به هر حال اسپانسر داوری تصمیم گرفته که از فوتبالی ها تقدیر کند حالا زمانی می‌رسد که این اسپانسر تصمیم می‌گیرد تنها از بانوان تقدیر کند یا اینکه یک زمان می‌خواهد فقط از فوتسالی‌ها تجلیل کند نمی‌توان به آنها ایراد گرفت.

اصفهانیان یادآور شد: داوران صادقانه کار می‌کنند و در فوتسال هم حق الزحمه زیادی ندارند به هر حال ما مدافع منافع داوران عزیزمان هستیم و به فکر رشد و توسعه در بین این قشر خواهیم بود. با توجه به اینکه حسن کامرانی‌فر شخصی با تجربه و بین المللی در بین این قشر است امیدواریم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم و رشد و پویایی را در بین داوران ببینیم.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------