هیئت مدیره به منصوریان دستیار تحمیل می‌کند؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

در حالی که تنها 4 هفته از شروع لیگ برتر می گذرد به نظر می رسد اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال صدایشان از نتایج ضعیف این تیم درآمده است.

به گزارش ورزش سه، در پایان بازی استقلال برابر پیکان بود که سیدرضا افتخاری، سرپرست جدید باشگاه استقلال اعلام کرد که در جلسه هیئت رییسه این باشگاه در مورد تقویت کادرفنی صحبت خواهد شد و این اولین صدای اعتراضی مدیران این باشگاه در مورد عملکرد 2 ماهه علیرضا منصوریان بود.

استقلال در 4 بازی اول خود نه تنها در کسب پیروزی ناکام بود  بلکه عمللکرد این تیم هم اصلا امیدوار کننده نبود و همین مساله باعث شده که مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند تا کار از کار نگذشته است کادرفنی این باشگاه را تقویت کنند، البته تا امروز این صحبت را تنها افتخاری مطرح کرده است و هنوز اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال واکنش رسمی نسبت به این اتفاق نشان نداده اند.

اما آنچه واضح است این است که منصوریان هنوز هم به کادرفنی که دور هم جمع کرده است اعتماد کامل دارد و به همین دلیل هم در اظهار نظرهای رسمی و غیر رسمی خود اعلام کرده است نیازی به اضافه شدن فرد جدید در  کادرفنی خود ندارد. منصوریان اطمینان دارد شرایط این تیم بعد از تعطیلات متحول خواهد شد و به همین دلیل بعید است زیر بار تقویت در کادرفنی استقلال برود.

با توجه به اتقاق هایی که افتاده است به نظر می رسد منصوریان خیلی زودتر از پیش بینی ها با اولین چالش خود در استقلال روبرو شده است و باید دید چطور می خواهد از این شرایط سخت خودش و تیمش را نجات دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------