شاگردان برانکو سه شکست داشتند / استقلال جلوتر از پرسپولیس!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سرخابی ها

مقایسه فنی و آماری استقلال و پرسپولیس با هم در پایان هفته چهارم امسال و سال قبل نشان می‌دهد استقلال می تواند موفق شود هرچند بحث فنی هم وجود دارد و نمی‌توان آن را کتمان کرد.

به گزارش مهر، برخی می‌گویند مقایسه استقلال امسال با پرسپولیس سال قبل درست نیست، برای این ادعا هم می‌گویند جنس بازی استقلال  زشت است و جنس بازی پرسپولیس زیبا بود به همین دلیل هوادار پای آن تیم ایستاد و به نتیجه رسید اما پای این استقلال نمی توان ایستاد چون زشت بازی می کند و رو به جلو رفتن در آن دیده نمی شود.

از این دیدگاه شاید این حرف بی ربط نباشد اما اینگونه گفتن، سند و مدرکی ندارد و یک کارشناس ممکن است بگوید رگه های مثبت در این تیم دیده می شود و یکی دیگر ممکن است بگوید رگه های مثبت در این تیم دیده نمی‌شود.

آمار اما چنین می گوید:

استقلال امسال در هفته چهارم از پرسپولیس پارسال در همین هفته یک امتیاز هم بیشتر دارد! پرسپولیس در پایان هفته چهارم سال قبل، از چهار دیدار، سه شکست در کارنامه اش بود و یک مساوی؛ این تیم به ترتیب با پدیده در تهران، استقلال خوزستان در اهواز، سپاهان در اصفهان و ذوب آهن در تهران بازی داشت که تنها توانست یک امتیاز از پدیده بگیرد و در دیگر دیدارها شکست خورد.

در واقع این استقلال از آن پرسپولیس جلوتر است و مدارک و آمار مانعی بر اینکه استقلال بتواند به اوج برسد پیش رو نمی‌بییند مگر اینکه خود استقلال  و منصوریان نتوانند از پس خودشان بر آیندکه این دیگر بحث متفاوتی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------