ادامه جنگ و گریز در «سعادت آباد» / منصوریان فدایی ندارد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در حالی می‌کوشد اوضاع را سامان دهد که در باشگاه استقلال حامی واقعی کم دارد و کسی برایش «سینه سپر نکرده است.»

به گزارش مهر، «اجازه نمی دهم کاری را که با ناصر حجازی کردند با من هم بکنند». این جمله‌ای است که اخیرا منتسب به علیرضا منصوریان در باشگاه استقلال منتشر شده و واکنش های بسیاری در تایید یا تکذیب دارد.

بعضی‌ها معتقدند منصوریان حق ندارد خودش را با حجازی مقایسه کند.  برخی دیگر اعتقاد دارند منصوریان این حق را دارد و با این حرف جلوی اتفاقات آینده را گرفته است. برخی دیگر هم تاکید دارند که همه چیز دست خود منصوریان است و این اوست که می تواند با نتایج بهتر در استقلال ماندگار شود یا اینکه برود.

همه این حرف ها را می توان نقد کرد و در مورد آنها نوشت اما واقعیت این است که آنجا، در استقلال، منصوریان خوب حمایت نمی شود و در این تردیدی وجود ندارد.

اینکه در هفته چهارم برای منصوریان مربی و دستیار طلب کنند و در رسانه پیرامون آن حرف بزنند یا یکی از اعضای هیات مدیره هر روز  در مورد مسائل فنی صحبت کند،  اتفاق بدی است که نشانه های تزلزل را با خود دارد چرا که منصوریان باید علاوه بر حریفان و نا هماهنگی های درون تیمی باید با اعضای باشگاه هم درگیر و مراقب آنها هم باشد.

اینکه منصوریان از اسم حجازی استفاده کند تا جایگاه خودش را تثبیت کند علاوه بر تیزهوشی منصوریان، نشان از شرایط بد اعضای هیات مدیره این باشگاه دارد که شبیه آن روزهاست. ناصر حجازی البته یک حامی به نام فتح الله زاده داشت اما منصوریان حتی یک حامی هم ندارد چون افشارزاده ای که او را آورد از استقلال رفته است.

بحث اینجاست که اگر اهتمام و کوشش و برنامه ای برای حمایت با تمام قدرت از منصوریان وجود داشت، به جای  طرح دستیار در رسانه ها، برای منصوریان یک دفاع چپ و یک دفاع وسط با نظر خودش می گرفتند و با یکی، دو جابه جایی در لیست، هزینه حمایت از این مربی جوان را پرداخت می کردند.

اگر همیت، حمایت از منصوریان بود، یک نفر سینه سپر می کرد و اعلام می کرد به منصوریان تا انتهای فصل فرصت خواهند داد و موضوع کنار گذاشتن او حتی پس از دربی‌ها و نتایج بد احتمالی هم وجود ندارد.

اگر بحث حمایت بود و اتحادی برای حمایت وجود داشت ماجرای استقلال جور دیگری برنامه ریزی می شد و اینهمه خبر از درون خود باشگاه علیه منصوریان و تغییرات احتمالی آینده به بیرون درز نمی کرد.

در واقع معلوم است که در میان مسئولان باشگاه استقلال منصوریان فدایی ندارد. همه منتظرند تا خود را در صورت اتفاقات بدتر، کنار بکشند و پای منصوریان نایستند. البته در این راه مانعی هم ندارند چون منصوریان را خودشان نیاورده اند، بلکه بهرام افشارزاده آورده و تیم را هم او و توفیقی بسته اند.

با این حال جنگ رسانه ای درون باشگاه و خبرهایی که مدام برای ضربه زدن به منصوریان از درون ساختمان سعادت آباد بیرون می آید همه علیه منصوریان هستند و جایگاه او را متزلزل می کنند. این اتفاق ها ما را به یا حرف های امیر قلعه نویی دو سال پیش و مظلومی فصل گذشته می‌اندازد که از وجود جریانی در باشگاه خبر می‌دادند که علیه خودشان بود و آنها تنها مانده بودند.

شاید باید قبل از منصوریان و برای حمایت از منصوریان این جریان در ساختمان باشگاه استقلال حذف شود چون این حجم از اخبار که از افراد مسئول به بیرون درز می‌کند، همه سعی دارند برای آینده خود حرف‌هایی بزنند تا بعدها بگویند « ما گفته بودیم» منصوریان به کار استقلال نمی‌آمد. چه بسا منصوریان قربانی این سیستم فشلی شود که نه توانست برای استقلال بازیکنان اولویت لیست را بخرد و نه می تواند امروز پشت سرمربی استقلال بایستد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------