برانکو – قلعه نویی؛ زوجی برای اهداف مشترک؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو – قلعه نویی

برانکو ایوانکوویچ اکنون امیر قلعه نویی را به عنوان یکی از دوستان نزدیک در فوتبال ایران مورد تمجید قرار می دهد و این مساله می تواند حاوی نکات جالب توجهی باشد.

به گزارش ورزش سه، سرمربی سابق استقلال که سابقه حضور در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد و بعد از جام جهانی 2006 آلمان جانشین او شده بود، اکنون رابطه نزدیک و صمیمانه ای با این مربی دارد. این دو که بعد از دیدار پرسپولیس برابر گسترش فولاد نیز در لابی هتل با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند اکنون زوج خبری جالب توجهی را تشکیل داده اند.
امیر قلعه نویی که همه از موضع سخت او علیه مربیان خارجی باخبر هستند در اقدامی متفاوت اکنون به یکی از هواداران برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده و به تمجید او می پردازد تا این مساله در سرمربی کروات و کنونی پرسپولیس نیز به وجود آید و او نیز عملکرد قلعه نویی را افتخارآمیز تلقی کند.

برانکو ایوانکوویچ در تازه ترین اظهار نظر خود درباره قلعه نویی گفته: بعد از تعطیلات یک دربی با تراکتورسازی داریم چراکه آنها تیم خوبی هستند و قلعه نویی هم در بین مربیان ایرانی بیشترین عنوان قهرمانی را به دست آ‌ورده است و مربی کارنامه داری است و در این فصل نیز عملکرد خوبی داشته اند.

این دو که البته بعد از ماجراهای حاشیه ساز برابر کارلوس کی روش، رفاقت نزدیکی با یکدیگر پیدا کرده اند مسلما می توانند در دیدار هفته پنجم لیگ برتر تقابل دیدنی را در تبریز رقم بزنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------