فریبا: از روی پشت بام که نمی‌توان به تیم کمک کرد / هنوز حکمم را دریافت نکردم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فریبا

مدیرفنی استقلال اظهار کرد نمی‌توان از روی پشت‌بام به یک تیم کمک کرد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخابش به عنوان مدیر فنی استقلال گفت: من از سال 73-74 که منصوریان به استقلال آمد با او در ارتباط هستم. آن زمان و من و نصرالله عبداللهی او را به استقلال آوردیم و از همان زمان با او در ارتباط بودم. سال گذشته هم منصوریان درباره نفت با من چندین بار مشورت کرد و امسال هم با یکدیگر تماس داشتیم تا اینکه هفته گذشته به من گفت که می‌خواهد مرا به کادرش اضافه کند. به او گفتم اجازه دهد تا فکر کنم چرا که درحال حاضر راحت زندگی می‌کنیم (باخنده). در کل بعد از اینکه نظر مثبت خود را به او گفتم، جلسه‌ای با حضور افتخاری و خود منصوریان به مدت دو ساعت برگزار کردیم وم بعد از آن هم به هیات مدیره رفتم و صحبت‌های نهایی در آنجا مطرح شد.

وی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا واقعا مدیرفنی بودن را کشک می‌داند، گفت: خبرنگاری از من پرسید که می‌دانید نظر پروین درباره مدیرفنی چیست که گفتم بله می‌دانم ولی من قرار است روی نیمکت بنشینم نه اینکه روی سکوها بنشینم. به هرحال از روی پشت بام که نمی‌توان به تیم کمک کرد.

مدیرفنی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا امروز (شنبه) بازی این تیم برابر پاس همدان را از روی نیمکت آبی‌ها تماشا می‌کند، عنوان کرد: قرار است جلسه‌ای داشته باشیم تا حکم بنده رسما صادر و ابلاغ شود. من بعد از صدور حکم سرکار می‌روم. به هرحال در ایران خیلی از مسائل می‌تواند ملغی شود. یک خبرنگار هم دیروز به من گفت که شما آلترناتیو منصوریان هستید که واقعا تعجب کردم. من به اخلاقیات پایبند هستم و فقط به خاطر درخواست خود منصوریان به استقلال آمده‌ام.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------