شاهرخ بیانی: منصوریان در استقلال تنها نیست / برخی مسئولان دنبال نفع خودشان هستند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه منصوریان از حمایت هواداران برخوردار است، گفت: وی تنها نیست و خیلی از پیشکسوتان و علاقه مندان به این تیم کنار او خواهند بود.

شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر با انتقاد از برخی مسئولان استقلال گفت: متاسفانه در این چند روز شاهد هستیم که برخی آقایان که به اصطلاح خود را از مسئولان استقلال می دانند بدنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی گرفته و برای سرمربی تیم جانشین تعیین کنند. من فکر می کنم که آنها بیشتر بدنبال منافع خودشان هستند تا موفقیت استقلال.

مربی پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی در چهار هفته ای که از لیگ گذشت استقلال نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند برخی دوستان از این مسئله خوشحال شدند و از اینکه  فکر می کنند سرمربی استقلال تنها مانده لذت می برند.

وی تاکید کرد: این آقایان باید بدانند منصوریان در استقلال تنها نیست و هواداران و جمعی از پیشکسوتان از او حمایت کرده و خواهند کرد و اجازه نمی دهند حاشیه ها مانع از حرکت منصوریان در استقلال شود.

شاهرخ بیانی در خصوص عملکرد فنی آبی پوشان گفت: بارها اتفاق افتاده که استقلال در چند هفته اول نتایج خوبی کسب نکرده اما به مرور زمان به شرایط آرمانی رسیده و حتی توانسته به مقام قهرمانی نیز دست پیدا کند.

وی در ادامه افزود: در اینکه استقلال نتوانسته در چهار هفته اول عملکرد خوبی از لحاظ فنی خصوصا در خط دفاع داشته باشد شکی نیست اما مطمئن هستم تعطیلی لیگ تاثیر بسزایی برای استقلال خواهد داشت و منصوریان و همکارانش می توانند از این فرصت بدست آمده بهترین استقلال را برده و این را به آمادگی کامل برسانند.

بیانی در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی نیز گفت: فوتبال ملی اولویت اول است و باید همه برای موفقیت تیم ملی ایران در دیدارهای پیش رویش دست به دست هم دهیم و هر چه در توان داریم برای پیروزی ملی پوشان و رسیدن به جام جهانی بکار ببندیم.

مربی پیشین استقلال در خصوص عملکرد تیم ها در چهار هفته اول لیگ افزود: امسال شاهد پیشرفت محسوسی در فوتبال ما از لحاظ فنی و کارهای تاکتیکی بودیم و دیدیم که تیم ها خیلی خوب فوتبال بازی می کنند و تعداد زیادی از گلهایشان تمرین شده است و این نشان می دهد که تیم ها تلاش زیادی را بکار بسته اند تا هم به پیروزی دست پیدا کنند و هم تماشاگران شاهد فوتبال جذاب تری باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: به عنوان نمونه باید به صنعت نفت آبادان اشاره کنم که نادر دست نشان توانسته با تعدادی بازیکن بی نام و نشان و جوان نتایج خوبی در چهار هفته اول لیگ کسب کرده و در حال حاضر رتبه سوم جدول را در اختیار داشته باشد.

بیانی در پایان و در خصوص حمایت هواداران از استقلال گفت: هواداران از درک بالایی برخوردارند و می دانند که در این برهه باید از سرمربی تیم شان حمایت کرده تا اجازه ندهند حاشیه سازان در روند تیمی استقلال خللی ایجاد کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------