پیام تبریک شیخ سلمان به تیم داوری ایران



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,داوری ایران

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام هایی جداگانه به داوران ایرانی قضاوت کننده در دیدار نهایی فوتبال رقابتهای المپیک ریو 2016 تبریک گفت.

به گزارش کاپ، شیخ سلمان – رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام ارسالی خود به علیرضا فغانی نوشت: باعث افتخار من است که به شما بابت عملکرد فوق العاده تان در رقابتهای المپیک 2016 ریو تبریک بگویم.

وی در ادامه افزود: شما به عنوان اولین داور آسیایی قضاوت کننده در مرحله نهایی رقابتهای المپیک فوتبال آقایان، برای این قاره کهن افتخارآفرینی کردید و اکنون آسیا در بخش توسعه و آموزش داورانی شایسته در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: من مطمئنم که داوران آسیایی ما در فینال رقابتهای جام جهانی نیز قضاوت خواهند کرد و این حضور ادای احترامی برای تمام داوران آسیایی بوده و سخت کوشی بیشتر در راستای ارتقای سطح استانداردهای داوری را به همراه خواهد داشت.

شیخ سلمان در پایان نامه خود به فغانی نوشت: من از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا یکبار دیگر به شما بابت پشتکارتان در بازی های المپیک و عملکرد ممتازتان تبریک می گویم و برایتان کسب موفقیت های بیشتر را آرزومندم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیگر پیام های ارسالی خود به محمدرضا منصوری و رضا سخندان نوشت: من از طرف خانواده فوتبال آسیا به شما بابت انتخابتان جهت قضاوت در مرحله نهایی رقابتهای فوتبال المپیک آقایان 2016 تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود: عملکرد شما با حمایت فدراسیون فوتبال ایران در بازی فینال، نشان از دستیابی آسیا به اهداف توسعه و آموزش داورانش در سطوح بالای بین المللی است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد: من یکبار دیگر پشتکارتان در دیدارهای المپیک و عملکرد فوق العاده تان در طول این مسابقات را تبریک می گویم.

شیخ سلمان در پایان نامه نوشت: برایتان آرزوی دستیابی به موفقیت های بیشتر در طول فعالیتتان را دارم و بدون شک شما الگوی خوبی برای داوران در سطح آسیا خواهید بود.

 لازم به توضیح است، پیام های تبریک ارسالی از سوی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط مهدی تاج- رئیس فدراسیون به سه داور ایرانی قضاوت کننده در فینال المپیک ریو 2016 ابلاغ شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------