اظهار نظری که برای برانکو دردسرساز می‌شود / در انتظار پیگیری شکایت



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

درحالی که تیم فوتبال پرسپولیس در صدر جدول است و شرایط خوبی در شروع لیگ شانزدهم دارد حرف‌های اخیر برانکو در مورد کمیته داوران ممکن است او را با جریمه یا محرومیت مواجه کند.

به گزارش مهر، در حالی که شرایط پرسپولیس در صدر جدول خوب به نظر می‌رسد حواشی خودساخته زیادی دور سر این می‌چرخند و هر لحظه ممکن است یکی از آنها ظاهر شوند و این تیم را به هم بریزند، یکی از این موارد البته بدهی به ژوزه مانوئل است که اگر پرداخت شود پرسپولیس امسال را فقیر می‌کند و اگر پرداخت نشود امتیازهای این تیم را می‌دزدد.

این اما تنها چرخنده دور سر پرسپولیس نیست، حرف های برانکو که همچنان با کی‌روش درگیر است و همین روزهاست که این تنش‌ها دردسرساز شود هم آخر قصه نیست بلکه حرف های برانکو علیه کمیته داوران است که می رود تا دردسرهایی برای پرسپولیس بسازند. برانکو چند روز قبل چنین گفت: « اگر چیزهایی که در مورد داوری می‌داند را بگوید ۶ ماه محروم خواهد شد.»

این صحبت با واکنش کمیته داوران مواجه شده است و این کمیته شکایتی به همین منظور تنظیم کرده و آن را به علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال تحویل داده‌اند تا اقدام لازم نسبت به آن صورت بگیرد.

حالا باید دید نتیجه این شکایت چیست و آیا برانکو هم به سبک امیر قلعه نویی و دایی سعی دارد حتی پیش از مسابقات به داورها فشار بیاورد یا اینکه واقعا مدرکی دارد؟ به هر حال این حرف ها ممکن است او را محروم کنند. باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این موضوع چیست؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------